اپل خواستار منع صادرات محصولات سامسونگ به ایالات متحده آمریکا

شرکت اپل اخیرا اعلام کرده که به حکم دادگاهی که سال 2012 بر سر مشکلاتش با سامسونگ برگزار شد، اعتراض دارد. در این حکم سامسونگ محکوم به پرداخت یک میلیارد دلار جریمه ی نقدی شد. در عوض اپل درخواست منع واردات محصولات قدیمی سامسونگ به ایالات متحده آمریکا را تا زمانی که تولید این محصولات […]

شرکت اپل اخیرا اعلام کرده که به حکم دادگاهی که سال 2012 بر سر مشکلاتش با سامسونگ برگزار شد، اعتراض دارد. در این حکم سامسونگ محکوم به پرداخت یک میلیارد دلار جریمه ی نقدی شد. در عوض اپل درخواست منع واردات محصولات قدیمی سامسونگ به ایالات متحده آمریکا را تا زمانی که تولید این محصولات متوقف شود را دارد.

ظاهرا سامسونگ اعلام کرده که مخالفتی با این درخواست ندارد. پیشتر در ماه می نیز سامسونگ و اپل بر سر حق اختراع (پتنت) دیگری در دادگاه باهم روبه رو شدند و نتیجه ی این دادگاه جریمه ی 119.6 میلیون دلاری برای سامسونگ بود که برای سامسونگ یه برد بزرگ محسوب می شد. چون عملا این مبلغ قابل توجهی برای سامسونگ نیست و سامسونگی ها از این جریمه خوشحال به نظر می آیند.

شاید مجادله ی اپل و سامسونگ دیگر کهنه شده و جذابیتی نداشته باشد ولی شاید هم بهتر است از این به بعد این دو کمپانی بر سر مسائل ارزشمندتری در دادگاه حضور یابند!

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال