ایسوس با لپتاپ BU201 بازار بیزنسمن ها را هدف قرار داده است

با بیشتر شدن کسب و کار و نیاز بیشتر به وسایل الکترونیکی، حمل کردن لپتاپ های سنگین قدیمی نمی تواند چندان خوشایند باشند. در عین حال، تبلت های امروزی نیز نمی توانند افراد زیادی را راضی نگه دارد. به همین دلیل، ایسوس لپتاپ کوچک و قدرتمند خود را برای کارهای تجاری معرفی کرده است. لپتاپ جدید […]

با بیشتر شدن کسب و کار و نیاز بیشتر به وسایل الکترونیکی، حمل کردن لپتاپ های سنگین قدیمی نمی تواند چندان خوشایند باشند. در عین حال، تبلت های امروزی نیز نمی توانند افراد زیادی را راضی نگه دارد. به همین دلیل، ایسوس لپتاپ کوچک و قدرتمند خود را برای کارهای تجاری معرفی کرده است.

لپتاپ جدید ایسوس که BU201 نام دارد، با صفحه ی نمایش فول اچ دی و 12.1 اینچی خود، تا آن حد کوچک هست که به راحتی درون کیف شما جا خوش کند. این لپتاپ در مدل های مختلفی عرضه خواهد شد که به پردازنده های Core i5، Core i7 4510U یا Core i7 4650U مجهز شده اند. همچنین، 1 ترابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات و 12 گیگابایت رم، می تواند بسیاری از افراد را راضی نگه دارد.

cat

از دیگر امکانات این لپتاپ، می توان به 3 پورت USB 3.0، یک پورت VGA، یک پورت کوچک Display، پشتبانی از Smart Reader، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی، جک های هدفون و میکروفون و یک وبکم HD اشاره کرد. همچنین، این لپتاپ جدید از بلوتوث نسخه ی 4 نیز استفاده می کند.

اما جذاب ترین بخش این لپتاپ، پشتبانی از میکرو سیم کارت می باشد! شما با استفاده از BU201 قادر خواهید بود تا به شبکه ی 4G LTE متصل شوید و با استفاده از این لپتاپ، تماس بگیرید یا از اینترنت همراه آن استفاده کنید که از ویژگی های بی نظیر آن به شمار می آید.

هنوز زمان عرضه و قیمت BU201 مشخص نشده است.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال