ایسوس نازکترین لپتاپ ویندوزی دنیا را معرفی کرد Transformer Book T300 Chi

ایسوس در مراسم اختصاصی خود در کامپیوتکس 2014، از چند تبلت پرده برداری کرد که شاید مهمترین آنها تبلت ویندوزی Transformer Book T300 Chi باشد. این تبلت که به همراه داک کیبورد اختصاصی خود معرفی شده، درای نمایشگر 12.5 اینچی 2K با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل میباشد و با قطر 7.3 میلیمتری اش، لقب […]

ایسوس در مراسم اختصاصی خود در کامپیوتکس 2014، از چند تبلت پرده برداری کرد که شاید مهمترین آنها تبلت ویندوزی Transformer Book T300 Chi باشد.

این تبلت که به همراه داک کیبورد اختصاصی خود معرفی شده، درای نمایشگر 12.5 اینچی 2K با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل میباشد و با قطر 7.3 میلیمتری اش، لقب نازکترین تبلت ویندوزی را ازآن خود کرده است. گفتنیست قطر تبلت به همراه داک نیز تنها حدود 14.3 میلیمتر بوده و تقریبا از هر اولترابوک ای نازکتر خواهد بود.

در این تبلت از پردازنده های سری Core اینتل استفاده شده اما مدل دقیق آن هنوز مشخص نشده است و با توجه به عدم وجود فن در طراحی آن، پیشبینی میشود که پردازنده از نسل بعدی پردازنده های اینتل یعنی برادوِل (Broadwell) باشد.

همچنین این تبلت با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی SSD ارائه خواهد شد. هنوز از قیمت نهایی آن نیز اطلاعات خاصی منتشر نشده و احتمال میرود در اواخر سال 2014 میلادی شاهد حضور آن در بازار باشیم.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال