با اپل خداحافظی کنید، نازکترین تبلت دنیا توسط دل عرضه خواهد شد!

آیپد ایر 2 هم اکنون با قطر 6.1 میلی متر نازک ترین تبلت دنیاست، اما در نوامبر امسال اپل با این عنوان خداحافظی خواهد کرد چون دل تبلت جدیدش را با نام Venue 8 7000 عرضه می کند. در اولین تبلیغاتی که توسط دل در ماه گذشته انجام شد، تبلت Venue 8 7000 با 6 […]

آیپد ایر 2 هم اکنون با قطر 6.1 میلی متر نازک ترین تبلت دنیاست، اما در نوامبر امسال اپل با این عنوان خداحافظی خواهد کرد چون دل تبلت جدیدش را با نام Venue 8 7000 عرضه می کند.

در اولین تبلیغاتی که توسط دل در ماه گذشته انجام شد، تبلت Venue 8 7000 با 6 میلی متر قطر معرفی شد. البته قطر 0.1 میلی متر به راحتی قابل تشخیص نیست اما این تنها مزیت تبلت جدید دل هم نیست.

هنوز دل اعلام نکرده است که تبلت جدیدش چه قیمتی خواهد داشت و قطعا این اتفاق تا روز عرضه نخواهد افتاد. حداقل می دانیم در آمریکا این تبلت با قیمت 500 دلار از اواخر نوامبر عرضه خواهد شد. این تبلت اندرویدی با نسخه ی کیت کت وارد بازار می شود و دارای صفحه نمایش 8.4 اینچ از نوع OLED با رزلوشن 1600 در 2560 پیکسل است. پردازنده ی این دستگاه چهارهسته ای از نوع Intel Atom Z3500 خواهد بود.

این تبلت 3 دوربین خواهد داشت! دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، به همراه دو دوربین دیگر این تبلت را شگفت انگیز کرده است. این تبلت از تکنولوژی Intel’s RealSense 3D بهره می گیرد و به شما این امکان را می دهد که تصاویر و فیلم های سه بعدی بگیرید. از سایر ویژگی های ایت تبلت می توان به اسپیکرهای استریو، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال