با ساعت هوشمند و زیبای Asus ZenWatch آشنا شوید (IFA 2014)

نمایشگاه IFA 2014 در برلین شروع شده است و شرکت ایسوس نیز بالاخره یک ساعت هوشمند و البته بسیار زیبا را به عنوان اولین ساعت هوشمند این نمایشگاه معرفی کرد. این ساعت هوشمند که با بدنه ای فلزی به رنگ های نقره ای و طلایی ساخته شده است، دارای بند چرمی بوده و بدنه آن با استاندارد […]

نمایشگاه IFA 2014 در برلین شروع شده است و شرکت ایسوس نیز بالاخره یک ساعت هوشمند و البته بسیار زیبا را به عنوان اولین ساعت هوشمند این نمایشگاه معرفی کرد.

این ساعت هوشمند که با بدنه ای فلزی به رنگ های نقره ای و طلایی ساخته شده است، دارای بند چرمی بوده و بدنه آن با استاندارد IP55 ضد آب و گرد و غبار میباشد.

نمایشگر 1.63 اینچی آن نیز با رزولوشن 320 در 320 پیکسل دارای شکل مربع با گوشه های گرد و البته سطح خمیده بوده و با محافظ گوریلا گلس 3 ساخته شده است.

از نظر سخت افزار نیز شاهد یک پردازنده اسنپدراگون 400 با هسته های 1.2 گیگاهرتزی و 4 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 512 مگابایت رم هستیم.

سیستم عامل این ساعت هوشمند نیز Android Wear است که ایسوس آن را به رابط کاربری Zen UI مجهز کرده و با سنسورها و نرم افزارهای مخصوص، دارای امکانات شمارش قدم های شما، ضربان قلب و سنجش میزان استرس است.

Asus-Zenwatch-teaser

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال