با لپتاپ جدید توشیبا آشنا شوید : Tecra C50، مناسب برای کار های کوچک

امروز توشیبا سری جدیدی از لپتاپ های خود با نام Tecra C50 را معرفی کرد که برای کارهای کوچک و شخصی ساخته شده است و از تمامی استاندارد های روز دنیا که در PC استفاده شده است بهره می برد. قیمت این سری از لپتاپ ها با قیمت 579 دلار شروع میشود، قیمتی که توسط خود […]

امروز توشیبا سری جدیدی از لپتاپ های خود با نام Tecra C50 را معرفی کرد که برای کارهای کوچک و شخصی ساخته شده است و از تمامی استاندارد های روز دنیا که در PC استفاده شده است بهره می برد. قیمت این سری از لپتاپ ها با قیمت 579 دلار شروع میشود، قیمتی که توسط خود کارخانه پیشنهاد شده است.

Carl Pinto، مدیر ارشد بخش بازارایابی شرکت توشیبا در مورد ساخت C50 اینگونه توضیح داد :

“با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش فعالیت های مختلف در زمینه های کوچک، احساس کردیم که کاربران به یک لپتاپ ارزان قیمت تر و با ویژگی های کامل نیازمند هستند و به همین دلیل Tecra C50 را طراحی و تولید کردیم.”

وی در ادامه افزود :

“هدف اصلی ما تولید با کیفیت ترین لپتاپ های بازار است و ما همچون رقبای خود که تنها به فکر تولید و عرضه ی لپتاپ های خود هستند، تنها لپتاپ را وارد بازار نمیکنیم و منتظر فروش آنها نیستیم. ما پیش از عرضه، تمامی این دستگاه ها را در لابراتوآر های خود به صورت کامل تست میکنیم و از کیفیت لپتاپ های خود اطمینان کامل داریم و اگر در شش ماه اول، مشکلی برای لپتاپ های تولید شده ی ما برای مشتریانی که آنها را خریداری کرده اند به وجود بیاید، بدون پرسیدن هر گونه سوالی لپتاپ آنها را تعویض خواهیم نمود.”

اما اگر از بازاریابی توشیبا بگذریم، به سخت افزار و ویژگی های Tecra C50 می رسیم. قرار است C50 در دو نوع مختلف و با آخرین سری از پردازنده های Core i3 و Core i5 شرکت اینتل عرضه شود. همچنین مقدار 4 گیگابایت حافظه ی رم، صفحه ی نمایش 15.6 اینچی، 500 گیگابایت فضای هارد برای ذخیره سازی اطلاعات و همچنین یک باتری با کارکرد مداوم 7 ساعت از ویژگی های Tecra C50 می باشد که می تواند آن را به یک لپتاپ کوچک و کابردی تبدیل کند.

اما ویژگی های جالبی در C50 وجود دارد که می تواند افراد را راغب به خرید کند و آن چیزی نیست جز سیستم امنیتی شرکت توشیبا. در مدل هایی از این لپتاپ که پردازنده ی آنها Core i5 می باشد، سیستم امنیتی شرکت توشیبا موسوم به Easy-Gaurd می تواند از اسناد و اطلاعات شما به خوبی مراقبت کند و این کار تنها با اضافه شدن چندین لایه ی امنیتی میسر شده است. قیمت این لپتاپ ها که از پردازنده ی Core i5 بهره می برد، حدود 699.99 دلار است که با پرداخت آن می توانید یک لپتاپ کوچک و کاربردی خریداری کنید.

به نظر شما Tecra C50 تا چه حدی می تواند در بازارهای مختلف موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز در میان بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : Texhpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال