با گجت پوشیدنی GizmoPal، والدین با کودکان خود در ارتباط خواهند بود

برای کودکانی که هنوز به سنی نرسیده اند که بخواهند از تلفن های همراه استفاده کنند و والدینشان می خواهند تا با آنها در هر زمان در ارتباط باشند، وسایل و گجت های مختلفی تولید شده است که می تواند این امر را میسر سازد. شرکت وریزون به تازگی گجتی را با نام GizmoPal معرفی […]

برای کودکانی که هنوز به سنی نرسیده اند که بخواهند از تلفن های همراه استفاده کنند و والدینشان می خواهند تا با آنها در هر زمان در ارتباط باشند، وسایل و گجت های مختلفی تولید شده است که می تواند این امر را میسر سازد.

شرکت وریزون به تازگی گجتی را با نام GizmoPal معرفی کرده است که می تواند این دغدغه والدین را بر طرف کند. این گحت به مچ دست کودکان بسته می شود و به وسیله ی آن، کودک می تواند با والدین خود، پرستار و افراد مشخص و محدودی که در این دستبند ثبت شده اند، در ارتباط باشد.

GizmoPal به وسیله ی LG ساخته شده است و ساختار آن به اندازه ای ساده طراحی شده است که کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کند. تمام ساختار GizmoPal از یک دکمه برای ایجاد تماس، یک اسپیکر و یک میکروفون می باشد تا سادگی در این گجت پوشیدنی حرف اول را بزند. در سیستم این گجت می توان شماره ی دو کاربر را ذخیره کرد تا با کودک در تماس باشند که اگر والدین بخواهند این شماره ها را به 4 افزایش دهند، نیاز دارند تا نرم افزار این گجت را که برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد، بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنند. امکانات دیگری نیز در این نرم افزار ها وجود دارد که یکی از آنها، مشاهده کردن محل کودک به وسیله ی GPS می باشد.

گجت پوشدنی GizmoPal از امروز و با قیمت 79.99 دلار عرضه می شود. رنگ هایی که توسط وریزون برای آن در نظر گرفته شده است، آبی و صورتی می باشند و می تواند هم اکنون این گجت را سفارش دهید. GizmoPal تا 11 دسامبر نیز وارد خرده فروش های اینترنتی و بزرگ و کوچک خواهد شد. همچنین شما می توانید با استفاده از حساب کاربری خود در More Everything، این گجت را به صورت اقساطی و ماهیانه 5 دلار خریداری کنید.

پیش از این نیز گجت هایی همچون the iSwimband و Kidizoom smartwatch نیز عرضه شده بودند که عملکردی مشابه با GizmoPal داشتند.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال