برترین اپلیکیشن ها آندروید برای نوت برداری

انسان ها ذهن های بسیار قدرمندی دارند اما شاید این جمله را شنیده باشد که “کم رنگ ترین جوهر ها از قوی ترین حافظه ها ماندگار ترند”. اما در دنیای امروز قلم و کاغذ ما جایشان را به تبلت ها داده اند. تبلت ها و گوشی های هوشمندی که برای نوت برداری طراحی شده اند […]

انسان ها ذهن های بسیار قدرمندی دارند اما شاید این جمله را شنیده باشد که “کم رنگ ترین جوهر ها از قوی ترین حافظه ها ماندگار ترند”. اما در دنیای امروز قلم و کاغذ ما جایشان را به تبلت ها داده اند. تبلت ها و گوشی های هوشمندی که برای نوت برداری طراحی شده اند در بازار این روزها بسیار فراگیرند.

اما اگر بهترین تبلت و تلفن هوشمند را برای نوت برداری داشته باشید باید از یک اپلیکیشن قدرتمند بهره بگیرید تا به راحتی نوت برداری کنید.

در ادامه مطلب 9 اپلیکیشن مفید برای نوت برداری به شما معرفی می کنیم و شما می توانید از لینک های موجود به طور رایگان آنها را دانلود کنید.

گوگل کیپ – KeeGoogle Keep

Google-Keep(1)

گوگل کیپ اپلیکیشنی است که اکثر کاربران آندرویدی با آن آشنایی دارند. با کمک گوگل کیپ می توانید نوت های کوتاه بنویسید و آنها را لیست کارهایتان قرار دهید. اگر مایل باشید حتی می توانید، تصویر صدا و ویدئو به آنها اتچ کنید. تنظیم کردن ریمایندر برای نوت ها نیز یکی از امکانات این اپلیکیشن است. همچنین گوگل کیپ از طریق اکانت گوگل شما این اطلاعات را در همه ی دستگاه های شما به اشتراک می گذارد که به این معناست هیچگاه نوت هایتان را از دست نمی دهید و در تمامی گجت هایتان به آنها دسترسی دارید. (لینک دانلود)

اِوِر نوت – Evernote

Evernote(1)

این اپلیکیشن تقریبا تمامی امکانات گوگل کیپ را دارد و همچنین به شما امکان می دهد با دست خط خودتان نیز نوت بنویسید. همچنین می توانید نوت هایتان را در فیسبوک و توییتر ببینید و به اشتراک بگذارید. (لینک دانلود)

ترلو – Trello

Trello(1)

تمرکز این اپلیکیشن خوب نوت برداری بر همکاری است. شما ممکن است بخواهید نوت ها و لیست کارهایتان را با خانواده، دوستان و همکاران به اشتراک بگذارید پس ترلو اپلیکیشنی مناسب برای شماست. نوت هایی که نیاز به توجه دیگران دارد را مشخص می کنید و اپلیکیشن آنها را به نزدیکانتان اطلاع می دهد. جالب است بدانید اگر یک پوشیدنی هوشمند دارید ترلو با این گجت نیز سازگار است. (لینک دانلود)

واندور لیست – Wunderlist

Wunderlist(1)

اگر علاقه مند به تهیه لیست انجام کارهایتان هستید، واندر لیست اپلیکیشن مناسبی است. این اپلیکیشن اطلاعات شما را میان گجت هایتان سینک می کند. امکان تگ کردن نوت ها برای مدیریت بهتر را نیز دارید. این اپلیکیشن با Google now و Android wear سازگار است و شما به راحتی با یک دستور صوتی نوت برداشتن را آغاز کنید. ( لینک دانلود)

وان نوت – OneNote

OneNote(1)

اگر می خواهید نوت برداریتان را از حالت روزانه و غیر رسمی بسیار جدی تر پیگیری کنید ما به شما OneNote را پیشنهاد می دهیم. وان نوت امکانات قدرمندی را به شما ارائه می دهد، شما می وتوانید نوت های کوتاه و بلند یادداشت کنید و در انها تصویر، صدا، ویدئو و لینک قرار دهید. و با همکارانتان که خودتان انتخاب می کنید نوت هایتان را مشترک شوید. همچنین می توانید در تمامی گجت هایتان به این اطلاعات دسترسی داشته باشید (لینک دانلود)

هش نوت – Hashnote

Hashnote(1)

نیازمند اپلیکیشنی ساده تر هستید؟ هش نوت اپلیکیشنی ساده با محیطی معمولی برای نوت برداری است. تنها امکانات پیشرفته ای که این اپلیکیشن به شما می دهد استفاده از هشتگ ها و @ برای منشن کردن دوستانتان است. (لینک دانلود)

نونانسنس نوتس – NoNonsense Notes

NoNonsense-Notes(1)

این اپلیکیشن نیز یک اپ ساده برای نوت برداری با قابلیت تهیه لیست انجام کارهاست. شما می توانید نوت هایتان را در چند گروه طبقه بندی کنید، آنها را مدیریت کنید و برایشان ریمایندر تنظیم کنید. یکی از مزیت های این اپلیکیشن این است که در حال آنلاین تبلیغی در محیط اپ نخواهید دید. (لینک دانلود)

سیمپل نوت –  Simplenote

Simplenote(1)

اگر اپلیکشینی می خواهید که دسترسی راحت تر برای نوت هایتان به ارمغان بیاورد از Simplenote استفاده کنید. این اپ سینک رایگان میان گجت ها در اختیارتان می گذارد و با تمامی سیستم عامل ها جز ویندوز فون سازگار است. (لینک دانلود)

پاپیروس – Papyrus

Papyrus

آخرین اپلیکیشن در این لیست، به شما امکان می دهد به جای تایپ کردن نوت هایتان با دست خظ خودتان آنها را بنویسید. شما می توانید از رنگ ها اندازه های مختلف در نوشتنتان استفاده کنید و نوت هایتان را در دفترچه های مختلف مدیریت کنید (لینک دانلود)

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال