بلک بری با توجه به کاهش سودش، شاهد افزایش ارزش سهام بوده است!

بلک بری آمار مالی سه ماهه ی منتهی به 30 آگوست را امروز منتشر کرده و این گزارش مالی آنقدر هم ناامید کننده نیست که شرکت انتظارش را داشته است. این شرکت هنوز هم درآمدهای قابل قبولی دارد و بخاطر اینکه ضرر مالی شرکت کمتر از میزانی بود که انتظار داشته است، امروز شاخص سهام […]

بلک بری آمار مالی سه ماهه ی منتهی به 30 آگوست را امروز منتشر کرده و این گزارش مالی آنقدر هم ناامید کننده نیست که شرکت انتظارش را داشته است. این شرکت هنوز هم درآمدهای قابل قبولی دارد و بخاطر اینکه ضرر مالی شرکت کمتر از میزانی بود که انتظار داشته است، امروز شاخص سهام این شرکت 5 درصد افزایش پیدا کرد.

زیان خالص شرکت 207 میلیون دلار گزارش شده است که از زیان مدت مشابه سال گذشته 78.5 درصد کمتر است. اگر چه بلک بری معتقد است این روزهای سخت برای شرکت همیشگی نخواهد بود، بلکه شرکت فصل های پردرآمدی را پیش رو خواهد داشت.

آخرین محصول شرکت با نام بلک بری پسپورت از روز چهارشنبه که عرضه ی رسمی اش آغاز شده 200 هزار دشتگاه فروش داشته است.

این تلفن هوشمند یک کی بورد فیزیکی با سه ردیف دارد و صفحه نمایشش 4.5 اینچ با رزلوشن 1440 در 1440 است. شرکت امیدوار این تلفن هوشمند مشتریان زیادی را به شوی فروشگاه های شرکت روانه کند و روزهای ضرر و زیان برای بلک بری پایان یابد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال