مشخصات گوشی جدید بلک‌بری با شماره مدل BBC100-1 فاش شد

همان‌طور که اوایل این هفته مطلع شدیم، دستگاه‌های جدید بلک‌بری، منحصرا توسط TCL، شرکت پشتیبان آلکاتل، طراحی، ساخته و پشتیبانی می‌شوند. گرچه بلک بری چندین ماه پیش از ورطه‌ی توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند خارج شده بود، اما گوشی‌های هوشمندی که که برند مشهور شرکت را بر خود دارند، باز هم به بازار خواهند آمد. حال که صحبت از فعالیت‌های […]

همان‌طور که اوایل این هفته مطلع شدیم، دستگاه‌های جدید بلک‌بری، منحصرا توسط TCL، شرکت پشتیبان آلکاتل، طراحی، ساخته و پشتیبانی می‌شوند. گرچه بلک بری چندین ماه پیش از ورطه‌ی توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند خارج شده بود، اما گوشی‌های هوشمندی که که برند مشهور شرکت را بر خود دارند، باز هم به بازار خواهند آمد. حال که صحبت از فعالیت‌های آتی بلک بری شد، جالب است بدانید که دستگاهی ظاهرا جدید در وب سایت رگولاتور اندونزیایی، پاستل (POSTEL)، نشان داده شده است.

متاسفانه این افشاگری، اطلاعات خیلی زیادی به ما نمی‌دهد. شماره‌ی این مدل، BBC100-1، مشابه DTEK60 (BBA100-1) که در بازار است و گوشی میان رده‌ی مرکوری که در اکتبر عرضه شده بود، است. شایعات می‌گویند که دستگاه مرکوری، چیپست اسنپ دراگون 625 و اندروید 7 نوقا خواهد داشت و با کیبورد مخصوص بلک بری و صفحه‌ی نمایش کوچک 4.5 اینچی به بازار خواهد آمد. ممکن است دستگاه جدید BBC100-1 نیز همین ویژگی‌ها را داشته باشد، اما باید منتظر انتشار اطلاعات مهم تر ماند.

صاحبان بلک‌بری آینده نگر می‌توانند از مجموعه‌ی امنیتی قوی شرکت مطمئن باشند. این مجموعه‌ی امنیتی در حال توسعه است و برای گوشی‌های اندروید طراحی شده است. گرچه بلک بری در زمینه‌ی سخت افزار کوتاهی‌هایی داشته است، اما بخش نرم افزاری آن به پیشرفت خود ادامه داده است و بین مصرف کنندگان و کاربران اعتبار دارد.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال