به این زودی ها منتظر مدلی ارزان قیمت از اتومبیل های Lexus نباشید!

هفته ی گذشته مدیر عامل لکسوس با انتشار بیانه ای، آب سردی را بر روی اخبار و شایعات زیادی که پیرامون خودروهای این شرکت پیچیده بود، فرو ریخت و اعلام کرد که به این زودی ها نمی توانیم شاهد خودرویی از این شرکت در کلاس سطح پایین یا Entry-Level و با قیمتی کمتر از 30.000 […]

هفته ی گذشته مدیر عامل لکسوس با انتشار بیانه ای، آب سردی را بر روی اخبار و شایعات زیادی که پیرامون خودروهای این شرکت پیچیده بود، فرو ریخت و اعلام کرد که به این زودی ها نمی توانیم شاهد خودرویی از این شرکت در کلاس سطح پایین یا Entry-Level و با قیمتی کمتر از 30.000 دلار باشیم.

همچنین وی اعلام کرد که لکسوس، سیا.ست های آئودی، بنز و ب ام و را دنبال نخواهد کرد و خریداران نمی توانند به دنبال مدلی اقتصادی از این لکسوس باشند. البته وی اذعان داشت که ساخت اتومبیل های اقتصادی امری بزرگ است اما برای خودروهای لکسوس، این امر امکان پذیر نخواهد بود.

2015-lexus-is-250-111-600x390

البته اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم باید این نکته را متذکر شویم که آئودی و بنز هم قیمت خودروهای خود را چندان پایین نیاورده اند. به عنوان مثال Mercedes Benz CLA که در سال 2013 معرفی شد و یا خودروی Audi A3، هر دو با قیمت پایه ی 29.900 دلار عرضه می شوند و آنها نیز تمایل چندان برای پایین آوردن چند هزار دلاری خودروهای خود ندارند. در حال حاضر نیز ارزان ترین خودروی لکسوس که می توان آن را خریداری کرد، مدل IS 250 می باشد که قیمت پایه ی آن، 36.500 دلار است و مدل هیبریدی آن نیز 32.500 دلار قیمت دارد.

اما لکسوس اعلام کرده است که به جای پایین آوردن قیمت، به دنبال معرفی و تولید سری جدیدی با نام F Sport می باشد تا مخاطبان جوان تر را به سوی خود جلب کند. البته این بدان معنی نیست که لکسوس قصد دارد از شهرت خود بکاهد و زیر سایه ی تویوتا، مدل های ارزان قیمت تری را عرضه کند چرا که هفته ی گذشته نیز شاهد معرفی خودروهای جدید این شرکت با نام های LF-C2 و 2015 NX بودید.

به نظر شما سیا.ست های لکسوس تا چه حدی می تواند موفق باشد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال