تست باتری LG G Flex2

LG G Flex اولین تلفن هوشمند با نمایشگر خمیده و البته انعطاف پذیر در دنیا بود که هرچند شاید فروش آنچنان بالایی تجربه نکرد و سودآوری خاصی برای ال جی نداشت، اما مشخصات بسیار خوبی در اختیار کاربر خود قرار می داد. یکی از مهمترین ویژگی های این تلفن هوشمند، باتری بزرگ 3500 میلی آمپری […]

LG G Flex اولین تلفن هوشمند با نمایشگر خمیده و البته انعطاف پذیر در دنیا بود که هرچند شاید فروش آنچنان بالایی تجربه نکرد و سودآوری خاصی برای ال جی نداشت، اما مشخصات بسیار خوبی در اختیار کاربر خود قرار می داد.

یکی از مهمترین ویژگی های این تلفن هوشمند، باتری بزرگ 3500 میلی آمپری اش بود که باعث میشد یک کاربر با مصرف عادی، حداقل 4 روز با یک بار شارژ بتواند از تلفن هوشمند خود استفاده کند.

اما ال جی در مدل جدید این تلفن هوشمند، تغییرات زیادی اعمال کرد که از جمله مهمترین آنها میتوان به کاهش نیم اینچی اندازه نمایشگر (از 6 اینچ به 5.5 اینچ)، افزایش رزولوشن از 1280 × 720 پیکسل به 1920 × 1080 پیکسل، کاهش ظرفیت باتری از 3500 به 3000 میلی آمپر (و به دنبال آن، کاهش عمر باتری دستگاه)، افزایش قدرت پردازشی به لطف استفاده از پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 810، کاهش زمان ترمیم کاور پشتی به چند ثانیه و موارد جزئی دیگر.

حال مثل همیشه به بررسی عملکرد باتری این تلفن هوشمند که توسط وبسایت GSMArena انجام شده است، می پردازیم.

در اولین تست انجام شده که مربوط به مکالمه در شبکه 3G می باشد، این تلفن هوشمند توانسته است به رکورد 17 ساعت و 51 دقیقه دست یابد که رکورد خوبی به حساب می آید.

اما در تست وبگردی با اینترنت WiFi، شرکت LG برای این تلفن هوشمند نیز مانند مدل پیشین خود، عملکرد خوبی نداشته است و این تلفن هوشمند تنها 6 ساعت و 16 دقیقه در این تست دوام آورده است.

در حالت پخش مداوم ویدئوی HD نیز عملکرد آن در حد یک تلفن هوشمند معمولی بوده است و توانسته برای مدت 10 ساعت و 33 دقیقه با یک بار شارژ بصورت مداوم ویدئو پخش کند.

درنهایت، اگر شما از این تلفن هوشمند بصورت روزانه یک ساعت برای وبگردی، یک ساعت برای مکالمه تلفنی و یک ساعت برای پخش ویدئو استفاده کنید، با یک بار شارژ کامل خواهید توانست برای مدت 62 ساعت از تلفن هوشمند خود بهره ببرید، که باز یک رکورد معمولی (و نه خوب) در میان تلفن های هوشمند رده بالای فعلی محسوب میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال