تلفن هوشمند 4.75 میلی متری ویوو X5 Max با فیش صدای 3.5 میلی متری عرضه خواهد شد

این تلفن هوشمند که انتظار می رود درماه دسامبر عرضه شود قرار است با قطر 4.75 میلی متر نازک ترین تلفن هوشمند دنیا شود.  اکنون اوپو آر 5 با قطر 4.85 میلی متر نازک ترین تلفن هوشمند دنیاست. از آنجایی که تلفن های هوشمند به طور غیر قابل باوری در حال نازک تر شدن هستند […]

این تلفن هوشمند که انتظار می رود درماه دسامبر عرضه شود قرار است با قطر 4.75 میلی متر نازک ترین تلفن هوشمند دنیا شود.  اکنون اوپو آر 5 با قطر 4.85 میلی متر نازک ترین تلفن هوشمند دنیاست.

از آنجایی که تلفن های هوشمند به طور غیر قابل باوری در حال نازک تر شدن هستند تولید کنندگان در حال حذف کردن برخی از ویژگی ها در این دستگاه ها هستند. به طور مثال اوپو آر5 فیش صدای استاندارد 3.5 میلی متری ندارد، اما خوشبختانه ویوو راهی پیدا کرده که تلفن هوشمند بسیار نازکش از استانداردهای معمول خارج نشود. همینطور که تصویر مشاهده می کنید تعبیه کردن این فیش در قطر کم بسیار دشوار به نظر می رسد.

این امکان در کنار ویژگی های خوب ویوو ایکس 5 مکس یک تلفن هوشمند ایده آل و نازک به بازار ارائه خواهد کرد. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل، اتصال ال تی ای، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، رم 2 گیگابایتی، پردازنده ی 8 هسته ای مدیا تک، اندروید کیت کت و احتمال آپدیت به اندروید لالی پاپ اشاره کرد.

به احتمال زیاد این تلفن هوشمند ابتدا در چین عرضه خواهد شد، و بعدتر به بازار های جهانی نیز راه پیدا می کند، مایلید این تلفن هوشمند را داشته باشید؟

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال