Jiayu S3؛ یک تلفن هوشمند رده بالای 160 دلاری!

در دنیای تکنولوژی همگی به این نتیجه رسیده اند که استاندارد های قیمت گذاری برای شرکت های چینی تولید کننده ی تلفن های هوشمند معنا ندارد. گاهی می توان ویژگی های یک پرچمدار تمام عیار را در تلفن هوشمندی چینی تنها با قیمت صد دلار دید! زیائومی، وان پلاس و هوآوی شرکت های شناخته شده […]

در دنیای تکنولوژی همگی به این نتیجه رسیده اند که استاندارد های قیمت گذاری برای شرکت های چینی تولید کننده ی تلفن های هوشمند معنا ندارد. گاهی می توان ویژگی های یک پرچمدار تمام عیار را در تلفن هوشمندی چینی تنها با قیمت صد دلار دید! زیائومی، وان پلاس و هوآوی شرکت های شناخته شده ای هستند که استاندارد های قیمت گذاری برای تلفن های هوشمند را کنار گذاشته اند و البته تجربه ثابت کرده که دستگاه های بی کیفیتی هم تولید نمی کنند. شرکت های کوچکتری هم در چین وجود دارند که این رویه را در پیش گرفته اند، شاید بهترین مثال را بتوان تلفن هوشمند Jiayu S3 دانست.

شاید تا کنون نام Jiayu به گوشتان نخورده باشد اما بهتر است بدانید این کمپانی یکی از شرکت های خوب و معتبر چین در زمینه ی تلفن های هوشمند است و تجربیاتی نیز دارد. دستگاه هایی که قبلا این شرکت تولید کرده بودند بخاطر قیمت بالایشان با توجه به چینی بودن آنها بر سرزبان ها نیفتاد. به نظر می رسد این شرکت با معرفی S3 تغییر رویه اش را اثبات کرده است.

این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p از نوع LTPS، قابلیت اتصال ال تی ای، پردازنده ی 64 بیتی هشت هسته ای مدیا تک MT6752 با هشت هسته ی ARM-A53، 1.7 گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی Mali-T760 است.

از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان، حافظه ی داخلی 16 مگاپیکسلی، پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی، باتری 3000 میلی آمپری، حافظه ی رم 2 یا سه گیگاباتی و اندروید 4.4 کیت کت اشاره کرد. قیمت این دستگاه برای نسخه هایی که رم متفاوت دارند متغیر است. برای رم 2 گیگابایتی 156 دلار و برای رم 3 گیگابایتی 162 دلار خواهید پرداخت. هم اکنون می توان این تلفن هوشمند را سفارش داد اما زمان دقیقی برای عرضه اش مشخص نشده است.

Jiayu-S3 (1)

Jiayu-S3 (2)

Jiayu-S3 (3)

Jiayu-S3 (4)

Jiayu-S3 (5)

Jiayu-S3 (7)

Jiayu-S3

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال