تلفن هوشمند Active Bending با صفحه ی خمیده پشت درهای بسته، توسط ال جی رونمایی شد (CES 2015)

روز گذشته و در خلال نمایشگاه CES 2015، ال جی از یک تلفن هوشمند با سه صفحه که دو صفحه ی آن در کنار این تلفن هوشمند قرار گرفته و خمیده هستند، در پشت درهای رونمایی کرد. این تلفن هوشمند شباهت بسیار زیادی به Galaxy Note Edge دارد با این تفاوت که صفحه ی نمایش […]

روز گذشته و در خلال نمایشگاه CES 2015، ال جی از یک تلفن هوشمند با سه صفحه که دو صفحه ی آن در کنار این تلفن هوشمند قرار گرفته و خمیده هستند، در پشت درهای رونمایی کرد. این تلفن هوشمند شباهت بسیار زیادی به Galaxy Note Edge دارد با این تفاوت که صفحه ی نمایش آن در هر دو طرف این تلفن هوشمند خمیده هستند.

به نظر می رسید با معرفی پرچم دار جدید G Flex 2، تلفن هوشمند دیگری توسط این شرکت معرفی نشود تا در کنگره ی جهانی موبایل، شاهد معرفی G4 باشیم اما مسئولان این شرکت از این فرصت استفاده کردند و این تلفن هوشمند 6 اینچی را نیز معرفی کردند. اما عکسی که در ابتدای پست مشاهده می کنید توسط یک وب سایت کره ای با نام inews24 گرفته شده است و اینطور که آنها اعلام کرده اند، این تلفن هوشمند Active Bending نام داشته و 6 اینچ، اندازه ی صفحه ی آن می باشد.

صفحه ی نمایش این تلفن هوشمند نیز از نوع P-AMOLED بوده و با اندازه ی بزرگش، وضوح تصویری برابر با 720×1280 دارد و در مقایسه با تلفن هوشمند Galaxy Note Edge که وضوح تصویر 2K دارد، تراکم پیسکلی فوق العاده پایین تری داشته و تفاوت فاحشی با آن دارد.

ال جی باید تلاش زیادی داشته باشد و ویژگی های این تلفن هوشمند من جلمه صفحه ی آن را بهبود ببخشد تا بتواند با سامسونگ رقابت کند چرا که شایعات زیادی پیرامون Galaxy S6 Edge نیز به گوش می خورد. از سوی دیگر، برخی معتقدند که ال جی همچون سامسونگ، می خواهد تلفن هوشمند G4 را با صفحه ی خمیده عرضه کند که این موضوع کمی بعید به نظر می رسد چرا که G Flex 2 به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است.

امیدواریم در آینده ی نزدیک اطلاعات بیشتری توسط ال جی منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال