توشیبا هارد های 4 و 5 ترابایتی خود را معرفی کرد

روز گذشته، شرکت بزرگ توشیبا هارد های 3.5 اینچی و جدید خود را با حجم های 4 و 5 ترابایت و سرعت 7200 دور در دقیقه (RPM) معرفی کرد. کاربران از این لحظه می توانند هارد های سیستم خود را ارتقاء داده و از هاردهای جدید این شرکت به همراه تکنولوژی های جدید آن بهره […]

روز گذشته، شرکت بزرگ توشیبا هارد های 3.5 اینچی و جدید خود را با حجم های 4 و 5 ترابایت و سرعت 7200 دور در دقیقه (RPM) معرفی کرد. کاربران از این لحظه می توانند هارد های سیستم خود را ارتقاء داده و از هاردهای جدید این شرکت به همراه تکنولوژی های جدید آن بهره ببرند.

Maciek Brzeski که یکی از مدیران ارشد توشیبا می باشد، در رابطه با این هارد های جدید اینگونه توضیح داد :

“توشیبا یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ی ساخت و تولید هارد ها می باشد و با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ی ساخت هاردها، تجربه ی بسیاری در این رابطه دارد. حال، بهترین زمان برای معرفی هاردهای جدید ما می باشد، هاردهایی 3.5 اینچی که در حجم های 4 و 5 ترابایتی عرضه خواهند شد و کاربران می توانند هارد سیستم خود را ارتقاء دهند.”

هاردهای جدید توشیبا از تمامی تکنولوژی های روز از جمله Perpendicular Magnetic Recording، Native Command Queuing و TMR Head Recording بهره برده اند و مهندسان این شرکت به کمک این تکنولوژی ها، توانسته اند علاوه بر بهتر کردن عملکرد و بالاتر بدن حجم و فضای این هارد ها، مصرف برق آنها را کمتر و پایداری آنها را بیشتر کنند.

کاربران قادر خواهند بود از این لحظه این هارد های 3.5 اینچی را با دو حجم 4 و 5 ترابایت و قیمت های 299 دلار و 399 دلار تهیه کنند. اما باید توجه داشته باشند که این هارد ها از سیستم عامل های ویندوز 7، 8 و 8.1 ، مک نسخه های 10.6، 10.7، 10.8 و 10.9 و سیستم عامل لینوکس پشتیبانی می کنند و از سیستم عامل های قدیمی تر پشتیبانی نخواهند کرد.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال