تیزر جدید کمپانی هوآوی، باتری فوق العاده P8 را به رخ می‌کشد

هوآوی به جای اینکه با غول‌های صنعت تلفن‌های هوشمند در رویداد MWC درگیر شود با سر و صدای نسبتا فراوانی اقدام به معرفی ساعت هوشمند خود کرد. حالا آن‌ها با انتشار تیزری تبلیغاتی برنامه‌های خود را برای پرچمدار جدید خود به نام Huawei P8 معرفی کردند. همانطور که از قبل می‌دانید پرچمدار جدید هوآوی دیگر با نام Ascend وارد بازار نخواهد شد و هوآوی شخصا دست به ساخت پرچمدار جدید خود زده است.

هوآوی به جای اینکه با غول‌های صنعت تلفن‌های هوشمند در رویداد MWC درگیر شود، با سر و صدای نسبتا فراوانی اقدام به معرفی ساعت هوشمند خود کرد. حالا آن‌ها با انتشار تیزر تبلیغاتی برنامه‌های خود را برای پرچمدار جدید خود به نام Huawei P8 معرفی می‌کنند. همانطور که از قبل می‌دانید پرچمدار جدید هوآوی دیگر با نام Ascend وارد بازار نخواهد شد و اینبار خود این شرکت دست به ساخت پرچمدار جدید خود زده است.

همانطور که در عکس هم مشاهده می‌کنید، این تیزر تبلیغاتی با نشان دادن عدد 6 به همراه یک باتری پر و کامل شدن عدد دیجیتالی 6 به 8 نشان داده شده. باتری که نور هم بر روی آن تابیده شده نشان از این است که هوآوی در پرچمدار جدید خود به دنبال ارائه‌ی یک باتری فوق العاده قدرتمند می‌باشد. حالا سوال اصلی این است که عدد 6 چه معنایی می‌دهد؟

هواوی P8

به گفته‌ی بعضی از شایعات، عدد شش بیان‌گر تعداد روز‌هایی است که باتری در حالت مداوم می‌تواند دوام بیاورد. با توجه به تکنولوژی‌های امروزی و مطالعاتی که انجام شده این امر تا حدود زیادی غیر ممکن می‌باشد پس این عدد 6 به چه معناست؟

از دیگر شایعات مربوط به سخت افزار گوشی می‌توان به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی و همچنین چیپست Kirin 930 که توسط خود کمپانی ساخته شده به همراه رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین دوتایی به عنوان دوربین اصلی همانند Honor 6 Plus را می‌توان از دیگر مشخصات این گوشی نام برد.

به هر حال باید منتظر ماه آوریل باشیم و ببینیم که هوآوی این بار چه آشی برای بازار چین و دیگر مناطق پخته است. آیا آن‌ها می‌توانند به پیشرفت خود ادامه دهند؟ ال جی هم قرار است در همان ماه پرچمدار جدید خود را معرفی کند. پس ماه آپریل را به همراه تک نیوز باشید تا تمامی وقایع را در سریع‌ترین زمان به اطلاع شما برسانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال