خودروی جدید Audi Q7 به سیستم صوتی سه بعدی Bang & Olufsen مجهز شده است!

در آخرین اخباری که از نمایشگاه Detroit Auto Show 2015 در حال منتشر شدن می باشد، اعلام شده است که شرکت Bang & Olufsen و آئودی، از سیستم صوتی جدید این شرکت در خودروهای 7 سرنشینه ی Audi Q7 بهره خواهند برد. این سیستم صوتی، نسل جدید سیستم های صوتی سه بعدی این شرکت خواهد بود […]

در آخرین اخباری که از نمایشگاه Detroit Auto Show 2015 در حال منتشر شدن می باشد، اعلام شده است که شرکت Bang & Olufsen و آئودی، از سیستم صوتی جدید این شرکت در خودروهای 7 سرنشینه ی Audi Q7 بهره خواهند برد. این سیستم صوتی، نسل جدید سیستم های صوتی سه بعدی این شرکت خواهد بود که می تواند دنیای خودروهای آینده را متحول کند.

این سیستم به وسیله ی الگوریتم صوتی Fraunhofer با نام Symphoria بهره می برد که نتیجه ی آن، این است که هر یک از سرنشینان، در موقعیتی قرار میگیرند که صداهای بخش شده، آنها را احاطه کرده است و این اتفاق برای خودروی Audi Q7، در هر سه ردیف رخ می دهد.

سیستم صوتی جدید Bang & Olufsen، به وسیله ی آمپلی فایر های class-D BeoCore کار می کنند که هر کدام از این آمپلی فایر ها، قادر خواهند بود تا 1900 وات برق را تولید نمایند! سیستم صوتی Audi Q7 وقتی جذاب تر می شود که بدانید 23 بندگوی مختلف در این خودرو قرار دارد که هر کدام به وسیله ی یک آمپلی فایر و به صورت کاملا جداگانه کار می کند که نتیجه ی آن، کیفیت بسیار بالای اصوات پخش شده می باشد. همچنین، تکنولوژی جدید Acoustic Lens Technology یا به اختصار ALT نیز که به صورت اختصاصی برای Audi Q7 طراحی شده است، سبب می شود تا پخش صدا به صورت 180 درجه انجام شود که در نهایت، می تواند تجربه ی بهتری را برای سرنشینان به همراه داشته باشد.

تکنولوژی دیگری که می توان در این خودرو مشاهده کرد، Vehicle Noise Compensation یا به اختصار VNC نام دارد که به وسیله ی یک میکرفون، می تواند میزان بلندی صدا را به صورت کاملا زنده نمایش دهد. مدیران آئودی از عملکرد این سیستم صوتی 3 بعدی و جدید، فوق العاده راضی بوده و اذعان دارند که این سیستم صوتی، نوآوری جدیدی را در سیستم های صوتی خودروها به وجود آورده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال