دو تبلت بسیار ارزان ویندوزی از Toshiba و Emdoor

Emdoor EM-i8080 نام تبلتی است که آمده تا رکورد ارزانترین تبلت های ویندوزی و حتی آندرویدی را بشکند. این تبلت با نمایشگر 8 اینچی و رزولوشن 1280 در 800 پیکسل دارای پردازنده 4 هسته ای اتم (Intel Atom Z3735G Bay Trail) با کلاک 1.3 گیگاهرتز و گرافیک Intel HD به همراه یک گیگابایت حافظه رم […]

Emdoor EM-i8080 نام تبلتی است که آمده تا رکورد ارزانترین تبلت های ویندوزی و حتی آندرویدی را بشکند. این تبلت با نمایشگر 8 اینچی و رزولوشن 1280 در 800 پیکسل دارای پردازنده 4 هسته ای اتم (Intel Atom Z3735G Bay Trail) با کلاک 1.3 گیگاهرتز و گرافیک Intel HD به همراه یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تنها 100 دلار قیمت گذاری شده است تا تبدیل به یکی از ارزانترین تبلت های موجود در بازار شود.

شاید نکته ی نا امید کننده ی آن، حافظه 16 گیگابایتی باشد که بیشتر آن توسط ویندوز 8.1 پر شده است، اما از طریق درگاه کارت حافظه میتوانید تا 128 گیگابایت به آن اضافه کنید. (هرچند شاید این کارت حافظه از خود تبلت گرانتر باشد!)

درواقع درباره ی قیمت این تبلت هیچ حرفی نمیتوان زد، چرا که شاید خرید لایسنس ویندوز 8.1 همین مقدار هزینه در بر داشته باشد، اما این در حالی است که این تبلت حتی دوربین، اسپیکرهای استریو و پورت miniHDMI نیز در خود دارد و با وجود باتری 3700 میلی آمپری و وزن 355 گرمی اش شاید خیلی بیشتر از اینها بیارزد.

اما در طرف دیگر نمایشگاه کامپیوتکس 2014، شرکت توشیبا نیز بیکار ننشسته و یک تبلت 7 اینچی به نام Toshiba Encore 7 با قیمت 150 دلار عرضه کرده است که مشخصات سخت افزاری مشابه، اما با قیمت و شاید کیفیتی کمی بالاتر وارد بازار خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال