رابطی جدید برای شارژ سریع تر باتری

وقتی که برای افزایش عمر باتری گوشی هوشمند دست به کار می شوند، بزرگ کردن باتری بسیار سخت تر از سریع تر کردن شارژباتری است. از اندکی پیش شاهد تلاش شرکت های تکنولوژی های نوین در طراحی شارژرهایی هستیم که باتری تلفن همراهمان را زودتر شارژ کنند. این هدفی است که پروژه ی Legion Meter’s […]

وقتی که برای افزایش عمر باتری گوشی هوشمند دست به کار می شوند، بزرگ کردن باتری بسیار سخت تر از سریع تر کردن شارژباتری است. از اندکی پیش شاهد تلاش شرکت های تکنولوژی های نوین در طراحی شارژرهایی هستیم که باتری تلفن همراهمان را زودتر شارژ کنند. این هدفی است که پروژه ی Legion Meter’s Kickstarter دنبال می کند. این دستگاه مانند یک پلیر کوچک در اندازه یک فلش با یک صفحه نمایش کوچک است و برای موسیقی گوش کردن ساخته نشده است بلکه یک سریع کننده ی شارژ باتری دستگاه های هوشمند iOS و آندروید است(اندکی بعد برای همه ی سیستم عامل ها). PLX Charge Accelerator همه ی سیگنال ها را احاطه می کند تا به سریع ترین سرعت شارژ برسد.

این دستگاه می تواند سرعت شارژ دستگاه هوشمند شمارا بر اساس واحد وات بر ساعت تشخیص دهد، و همچنین پیش بینی میکند چقدر زمان برای شارژ کامل باتری لازم است.

همانطور که ذکر شد این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 128*32 است، که میزان شارژ باتری، میزان ولتاژ ورودی و خروجی از درگاه های یو اس بی و سایر ویژگی ها درباره ی باتری دستگاه شما به نمایش می گذارد.

Legion Meter تصمیم دارد در اکتبر عرضه ی سراسری محصول جدید خود را در اکتبر با قیمت 69 دلار آغاز نماید اما شما هم اکنون می توانید یک عدد را برای خودتان با قیمت 49 دلار پیش خرید کنید.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال