رشد 11 درصدی بازار تبلت های جهانی و تولید 49.3 میلیون واحد در سه ماهه دوم سال 2014

میزان فروش بازار تبلت های جهانی در سه ماهه ی دوم افزایش 11 درصدی داشته و به 49.3 میلیون واحد رسیده است. با توجه به تحقیقات IDC با وجود افزایش در سال جاری نسبت به سال پیش ، به طور ترتیبی در بازار سه ماهه ی تبلت ها کاهش 1.5 درصدی وجود داشته است. مدیر […]

میزان فروش بازار تبلت های جهانی در سه ماهه ی دوم افزایش 11 درصدی داشته و به 49.3 میلیون واحد رسیده است. با توجه به تحقیقات IDC با وجود افزایش در سال جاری نسبت به سال پیش ، به طور ترتیبی در بازار سه ماهه ی تبلت ها کاهش 1.5 درصدی وجود داشته است. مدیر تحقیقات IDC تبلت ها، ژان فیلیپ بوچارد، اظهار داشت این رکود سه ماهه دلایل مختلفی داشته است که یکی از آنها افزایش اندازه صفحه ی نمایش گوشی های هوشمند بوده است و دیگری مدت زمان طولانیِ نگه داشتن تبلت ها از سوی مصرف کنندگان برای آپگرید به  یک تبلت جدید تر.

اپل در میزان تولید همچنان پیشتاز است و در سه ماهه ی دوم سال 13.3 میلیون آیپد تولید کرده است. همچنین در 3 ماهه ی دوم شرکت سامسونگ نیز شرایط سختی را گذرانده است و درحال تلاش برای رسیدن به رتبه ی دوم، همراه با کاهش 17.2 درصدی سهم بازار بوده است. شرکت ایسوس نیز درحال تلاش برای رسیدن به رتبه سوم جهان ، با تولید 2.4 میلیون واحد و سهم 4.9 درصدی از بازار تولید تبلت جهان است. اما در نهایت شرکت ایسوس در رتبه ی چهارم و با سهم 4.6 درصدی از بازار جهانی پس از شرکت ایسر قرار گرفت.

IDC اشاره کرد که بسیاری از تولید کنندگان سنتی کامپیوتر و تلفن شروع به تولید تبلت کرده اند. شرکت تحقیقات همچنین اشاره کرد آن دسته از شرکت هایی که به ارائه ی تبلیغات و دیگر معاملات می پردازند به آرامی در بازار تبلت ها قدم بر میدارند.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال