رشد 25 درصدی برای فروش تلفن های هوشمند ال جی در سال 2014

بنا به گزارشی که از سوی سایت Korea Herald منتشر شده، الجی حدود 25 درصد رشد در بخش فروش تلفن های هوشمند سال 2014 داشته است. این رشد ال جی را به رتبه ی سومین فروشنده ی بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا نزدیک می کند. مبادلات جهانی تلفن های هوشمند در سال 2014 برای […]

بنا به گزارشی که از سوی سایت Korea Herald منتشر شده، الجی حدود 25 درصد رشد در بخش فروش تلفن های هوشمند سال 2014 داشته است. این رشد ال جی را به رتبه ی سومین فروشنده ی بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا نزدیک می کند.

مبادلات جهانی تلفن های هوشمند در سال 2014 برای ال جی حدود 59.6 میلیون دستگاه بوده است، این میزان برای سال 2013 حدود 47.6 میلیون دستگاه بود. این عدد بسیار نزدیک به تخمین برخی پیشگویان این صنعت برای شرکت ال جی است. بسیاری معتقد بودند ال جی در این سال حدود 60 میلیون دستگاه تلفن هوشمند خواهد فروخت.

این رشد برای ال جی نتیجه ی افزایش محبوبیت خانواده G از تلفن های هوشمند این شرکت است. در این میان LG G3، LG G3 Stylus و LG G3 Beat بیشترین محبوبیت را ازآن خود کرده اند.

انتظار می رود ال جی همین روند را ادامه دهد و حتی رشد بیشتری در سال 2015 داشته باشد، ال جی با توجه به کاهش رشد تولید کنندگان چینی تلفن های هوشمند شانس بیشتری برای پیشرفت دارد. ال جی اخیرا اولین عضو خانواده ی G برای سال 2015 با نام LG G Flex2 معرفی کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال