رونمایی فورد از خودروی Shelby GT-H Mustang به مناسبت 50 سالگی Hertz

در هیاهوی نمایشگاه خودرو نیویورک 2016، شرکت فورد به صورت رسمی از خودروی جدید Shelby GT-H Mustang به مناسبت 50 سالگی یکی از شرکای بزرگ این فورد یعنی شرکت Hertz رونمایی کرد. شرکت Hertz از 50 سال پیش تا کنون همکاری‌های متعددی را با فورد داشته و همواره در این سال‌ها خودروهای این شرکت را با […]

در هیاهوی نمایشگاه خودرو نیویورک 2016، شرکت فورد به صورت رسمی از خودروی جدید Shelby GT-H Mustang به مناسبت 50 سالگی یکی از شرکای بزرگ این فورد یعنی شرکت Hertz رونمایی کرد. شرکت Hertz از 50 سال پیش تا کنون همکاری‌های متعددی را با فورد داشته و همواره در این سال‌ها خودروهای این شرکت را با رنگ و لعابی دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند شکل ظاهری خسته‌کننده و عادی خودروی ماستانگ را از ذهن کاربران پاک کند.

طبق بیانه‌ی رسمی که در این مورد منتشر شده، فورد تنها 140 دستگاه از این خودرو را تولید خواهد نمود و آن را به مراکز مختلف و فرودگاه‌های انتخابی که فروشگاه‌های شرکت Hertz در آنجا قرار دارد، ارسال خواهد نمود. اما این خودرو با بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های بهتر و بیشتری نسبت به نسخه‌ی معمولی تولید خواهد شد که از جمله‌ی آنها می‌توان به موتور قدرتمندتر و سیستم اگزوز کروم اشاره نمود.

Shelby-Mustang-GT-H-8

در مورد بخش خارجی و طراحی خودرو نیز نوارهای طلایی‌رنگی که معمولا شرکت Hertz برای خودروهای خود استفاده می‌کند به علاوه قطعات مخصوصی که در خودروهایی Shelby مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این خودرو نیز دیده می‌شود.

یکی از مدیران ارشد شرکت فورد، آقای Doug White در مورد این خودرو اشاره کرده که هدف آنها از تولید این محصول، مهیج‌تر کردن سفرهای کاربران است. شاید در جریان نباشید اما شرکت Hertz در زمینه‌ی اجاره‌ی خودرو به مسافران فعالیت دارد و اضافه شدن این خودرو به لیست خودروهایی که کاربران می‌توانند انتخاب کنند، باعث خواهد شد تا محصولی قدرتمندتر و بهتر از همیشه، پیش روی کاربران قرار داشته باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این اتومبیل را مشاهده نمایید:

Shelby-Mustang-GT-H-6 Shelby-Mustang-GT-H-7  Shelby-Mustang-GT-H-9 Shelby-Mustang-GT-H-10 Shelby-Mustang-GT-H-11

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال