فورد سالگرد 50 سالگی خودروی GT’ 66 را با معرفی نسخه‌ای مخصوص جشن گرفت

پس از گذشت 50 سال از معرفی و عرضه شدن ابرخودروی فورد GT در سال 1966، حالا این شرکت به مناسبت 50 ساله شدن این اتومبیل، نسخه‌ای جدید از آن را معرفی نموده تا ابرخودروی قدرتمند این شرکت در یادها بماند. همچنین این خودرو به منظور گرامی‌داشت رانندگان قدیمی این شرکت یعنی Bruce McLaren و Chris […]

پس از گذشت 50 سال از معرفی و عرضه شدن ابرخودروی فورد GT در سال 1966، حالا این شرکت به مناسبت 50 ساله شدن این اتومبیل، نسخه‌ای جدید از آن را معرفی نموده تا ابرخودروی قدرتمند این شرکت در یادها بماند. همچنین این خودرو به منظور گرامی‌داشت رانندگان قدیمی این شرکت یعنی Bruce McLaren و Chris Amon که در مسابقت 24 ساعته لِمانز موفق به پیروزی با این خودرو شده بودند نیز قرار است با رنگ مشکی، وارد بازار شود.

هر چند نسخه‌ی مخصوص این خودرو تفاوت‌هایی با خودروی 50 سال پیش داشته و در آن از جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های موجود استفاده شده، اما مهندسین فورد تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند اصالت این خودرو را حفظ نمایند.

2017 Ford GT ’66 Heritage Edition2

استفاده‌ی سازندگان از چرخ‌های 20 اینچی و آلومنیومی با رنگ طلایی باعث شده تا چهره‌ی بسیار زیبایی به این خودرو بخشیده شود. رنگ مشکی این خودرو باعث شده تا چهره‌ای خاص به این محصول بخشیده شود. در بخش داخلی نیز از چرم مخصوص استفاده شده که می‌تواند حس لوکس بودن را به این خودرو القاء کند.

در بخش داخلی خودرو علاوه بر استفاده از چرم مرغوب، از فیبر کربن نیز استفاده شده تا کیفیت اجزای داخلی بسیار بیشتز از گذشته باشد. با این حال هنوز هم می‌تواند کمربند ایمنی آبی‌رنگ را مشاهده کرد تا بتوان همان حس خودروهای مسابقه‌ای قدیمی را داشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر مختلف این خودرو را مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال