رکورد سرعت حافظه های DDR4 با مادربورد های X99 شرکت MSI شکسته شد!

MSI یکی از شرکت های صاحب نام و توانمند در زمینه ی مادربورد ها و قطعات کامپیوتری می باشد و به تازگی محصول جدید خود را بر پایه ی پلتفرم X99 و با نام X99S SLI PLUS معرفی کرده است. حال رکورد جدیدی در بخش سریع ترین سرعت حافظه ی رم های DDR4 به همراه این […]

MSI یکی از شرکت های صاحب نام و توانمند در زمینه ی مادربورد ها و قطعات کامپیوتری می باشد و به تازگی محصول جدید خود را بر پایه ی پلتفرم X99 و با نام X99S SLI PLUS معرفی کرده است. حال رکورد جدیدی در بخش سریع ترین سرعت حافظه ی رم های DDR4 به همراه این مادربورد شکسته شده است…

این رکورد جدید که به همراه مادربورد X99S SLI PLUS و توسط اورکلاکر معروف، Toppc انجام شده است، نتیجه ی خیره کننده ای را ثبت کرده است. این اورکلاکر توانمند توانسته است به کمک یک حافظه ی رم 4 گیگابایتی و از نسل DDR4 شرکت Kingston و از سری Hyber X، به سرعت بسیار بالایی 4032 مگاهرتزر دست پیدا کند. این رکورد جدید سبب شد تا همگان تنها به مادربورد توانمند X99S SLI PLUS به چشم یک مادربورد پر امکانات و لوکس نگاه نکنند و به توانایی های بالای این مادربورد در عرصه ی کارهای سنگین و Extreme Overclocking نیز توجه داشته باشند.

MSI X99 Motherboard Achieves World's Fastest DDR4 Memory Clock 4032 MHz

اما این مادربورد جدید از توانایی های فوق العاده بالایی برخوردار بوده و انباری از امکانات و نبوغ را در خود دارد! طراحی فوق العاده ی این مادربورد ویژگی هایی  همچون پورت های LAN گیگابیتی اینتل، پشتیبانی از فن آوری SLI شرکت انویدیا، سرعت بوت فوق العاده بالا، انتقال اطلاعات تا 32Gbps توسط پورت M.2 که 5 برابر پورت های SATA III 6Gbps می باشد و شکاف های SATA با سرعت انتقال اطلاعات تا 10Gbps را در خود دارد.

MSI X99S SLI PLUS

استاندارد های بالای طراحی و ساخت همچون Guard-Pro و استاندارد های ساخت نظامی سطح 4 نیز سبب شده است تا این مادبورد در نهایت کیفیت ساخته و آخرین حد پایداری را به کاربران هدیه کند.

نظر شما در رابطه با این مادربورد قدرتمند چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال