زمان عرضه ی رسمی G Flex 2 اعلام شد : پیش فروش از 28 فوریه

با اینکه شایعات زیادی پیرامون شرکت کوآلکام و استفاده نکردن سامسونگ از جدیدترین نسل از پردازنده های این شرکت در حال انتشار می باشد، ال جی پرچم دار فعلی خود را به جدیدترین نسل پردازنده های این شرکت با نام Snapdragon 810 مجهز کرده است و قصد دارد G Flex 2 را به زودی راهی […]

با اینکه شایعات زیادی پیرامون شرکت کوآلکام و استفاده نکردن سامسونگ از جدیدترین نسل از پردازنده های این شرکت در حال انتشار می باشد، ال جی پرچم دار فعلی خود را به جدیدترین نسل پردازنده های این شرکت با نام Snapdragon 810 مجهز کرده است و قصد دارد G Flex 2 را به زودی راهی بازار کند و از هم اکنون نیز صفحه ی پیش خرید این تلفن هوشمند را در وب سایت زنجیره ای تلفن های هوشمند Carphone Warehouse قرار داده است.

پیش فروش LG G Flex 2 قرار است از تاریخ 28 فوریه آغاز شود و از 19 مارس نیز در فروشگاه های مختلف و معتبر آماده ی عرضه می شود و سفارشات نیز تا پیش از این روز، برای مشتریان ارسال خواهد شد. هر دوی این تاریخ ها در آینده خواهند بود و مدت زمان زیادی تا آن موقع مانده است، به همین دلیل خرده فروشان انگلستانی اعلام کرده اند که کاربران تا آن زمان منتظر بمانند و از هیچ فروشگاهی، این محصول را پیش خرید نکنند.

ال جی این تلفن هوشمند را در نمایشگاه CES 2015 در ماه ژانویه و در شهر لاس وگاس معرفی کرد و همانطور که می دانید، صفحه ی نمایش این تلفن هوشمند و البته خود آن نیز هر دو خمیده هستند و با فشار دست، صاف می شوند! موضوعی که در رابطه با آیفون 6 پلاس وجود دارد و البته از نوع برعکسش که از حالت صافی به حالت خمیده در می آید و دیگر درست نمی شود! بگذریم…!

اما قدرت این تلفن هوشمند به اندازه ای هست که بتوان نام پرچم دار را به آن داد چرا که صفحه ی نمایش 5.5 اینچی آن، از وضوح تصویر فول اچ دی بهره می برد و پنل آن نیز OLED می باشد. دوربین پشتی این تلفن هوشمند از همان سنسور 13 مگاپیکسلی تلفن Optimus G بر روی این تلفن قرار گرفته است که البته عملکرد آن بسیار بهتر از آن خواهد بود. باتری 3000 میلی آمپرساعتی، 3 گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی هشت هسته ای، قبالیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K و البته اندروید 5.0، از ویژگی های اصلی این تلفن هوشمند به حساب می آید.

قیمت این تلفن هوشمند اعلام نشده است اما برای آگاهی از آن در روزهای آینده، می توانید به صفحه ی اختصاصی این تلفن هوشمند در وب سایت Carphone Warehouse مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال