زیائومی در سه ماه گذشته 1 میلیون دستبند هوشمند فروخته است

زیائومی اولین آمارگیر سلامتی خود را با نام Mi Band در ماه جولای معرفی کرد و از ماه آگوست اقدام به فروش آن نمود. اکنون کمپانی اعلام کرده است از آن زمان یک میلیون دستبند هوشمند فروخته است. این میزان فروش تنها در سه ماه فوق العاده به نظر می رسد. در حال حاضر Mi […]

زیائومی اولین آمارگیر سلامتی خود را با نام Mi Band در ماه جولای معرفی کرد و از ماه آگوست اقدام به فروش آن نمود. اکنون کمپانی اعلام کرده است از آن زمان یک میلیون دستبند هوشمند فروخته است. این میزان فروش تنها در سه ماه فوق العاده به نظر می رسد.

در حال حاضر Mi Band تنها در چین در دسترس است، اما زیائومی آن را به بازار های دیگر هم عرضه خواهد نمود، شرکت این اقدام را در رابطه با تلفن های هوشمندش نیز انجام داده است. این دستبند هوشمند تنها 12.8 دلار قیمت دارد و امکاناتی را به کاربر می دهد که دستگاه های خیلی گرانتر نیز آنها را ندارند. این دستبند می تواند میزان خواب را بسنجد، شتاب سنج دارد و عمر باتری اش 30 روز است! این دستگاه با بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شود، ضدآب است و به عنوان ساعت هشدار نیز کار می کند.

زیائومی اعلام کرده است بیشترین تعدادی که در یک روز فروخته 100 هزار دستبند بوده است. این دستبندها تا کنون 80 میلیارد قدم را شمرده اند و این آمار نشان می دهد مردم از این دستبندها استفاده می کنند

به نظر می رسد زیائومی در کنار نقش فوق العاده اش در بازار تلفن های هوشمند گام های قدرتمندی در بازار پوشیدنی های هوشمند نیز برداشته است.

Xiaomi-Mi-Band (1) Xiaomi-Mi-Band

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال