رونمایی هوآوی از دو پوشیدنی هوشمند جدید

هوآوی در مراسم خود علاوه بر معرفی گوشی هانر 7، از دو پوشیدنی جدید نیز رونمایی کرد. دستبند هوشمند جدید هوآوی Band Zero نام دارد که به همراه هدست هوشمند هوآوی به نام Honor Whistle در این مراسم معرفی شدند. دستبند هوشمند هوآوی در ماه آگوست و در کشور چین عرضه خواهد شد. این دستبند که نمایشگری […]

هوآوی در مراسم خود علاوه بر معرفی گوشی هانر 7، از دو پوشیدنی جدید نیز رونمایی کرد. دستبند هوشمند جدید هوآوی Band Zero نام دارد که به همراه هدست هوشمند هوآوی به نام Honor Whistle در این مراسم معرفی شدند. دستبند هوشمند هوآوی در ماه آگوست و در کشور چین عرضه خواهد شد.

این دستبند که نمایشگری گرد دارد دارای گواهینامه‌ی IP68 برای ضد آب و گرد و غبار بودن می‌باشد. کناره‌های نمایشگر را فریمی آلمونیوم مانند تشکیل می‌دهد. این دستبند، علاوه بر نشان دادن تماس‌های دریافتی و نوتیفیکیشن‌های مربوط به گوشی، وظیفه‌ی شمردن قدم‌ها و مدیریت خواب شما را نیز بر عهده دارد. هوآوی اطلاعات بیشتری را از این دستبند در اختیار قرار نداده؛ بنابراین نمی‌توان در مورد سیستم عامل این دستبند صحبتی کرد. دستبند Band Zero در سه رنگ مشکی، بژ و سفید به بازار چین خواهد آمد.

رونمایی هوآوی از دو پوشیدنی هوشمند جدید

از طرفی دیگر، هوآوی هدست بلوتوث جدیدی نیز معرفی کرد. همانطور که در عکس هم مشاهده می‌کنید، هدست از ظاهری شبیه به فلز هاشور خورده برخوردار بوده که دکمه‌ای گرد شکل در پشت آن قرار گرفته است. هوآوی اطلاعات زیادی را از جمله قیمت و محل عرضه‌ی این هدست منتشر نکرده است. با معرفی محصولات پوشیدنی بیشتر توسط هوآوی، به نظر شما این کمپانی می‌تواند در این عرصه نیز وارد بازار جهانی شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال