ساعت هوشمند ال جی نیز از شبکه ی 3G پشتیبانی می کند

پس از اینکه سامسونگ اعلام کرد که ساعت هوشند و جدیدش با نام Gear S از شبکه ی 3G پشتیبانی میکند، حال ال جی ساعت هوشمند و جدید خود را با نام G Watch R معرفی کرده است و به نظر می رسد که در آینده ی نزدیک در آمریکا عرضه می شود. طبق مشخصاتی […]

پس از اینکه سامسونگ اعلام کرد که ساعت هوشند و جدیدش با نام Gear S از شبکه ی 3G پشتیبانی میکند، حال ال جی ساعت هوشمند و جدید خود را با نام G Watch R معرفی کرده است و به نظر می رسد که در آینده ی نزدیک در آمریکا عرضه می شود.

طبق مشخصاتی که از این ساعت هوشمند در FCC منتشر شده است، اندازه ی G Watch R برابر با 57.7×35.5mm می باشد که ابعادی کوچکتر از ساعت هوشمند سامسونگ دارد و از شبکه ی 3G شرکت ورزیون پشتیبانی می کند.

اتصال این ساعت هوشمند به شبکه ی 3G به معنی این می باشد که با استفاده از این ساعت، می توانید با دوستان خود تماس بگیرید، پیام کوتاه بفرستید، به اینترنت بروید، برنامه های مختلفی را دانلود کنید و هر کاری که می توان با اتصال به اینترنت انجام داد، انجام دهید و همه و همه ی این کارها بدون نیاز به تلفن هوشمند خواهد بود!

به نظر می رسد پیشرفت تکنولوژی بسیار سریع تر از تصور است و شاید در آینده ی نزدیک، شاهد خلق ساعت های هوشمندی باشیم که با استفاده از آنها، تلفن همراه را کنار بگذاریم و یا به تعبیری دیگر، تلفن همراه و هوشمند خود را بر روی دست خود داشته باشیم!

لینک کوتاه | منبع : Engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال