ساعت هوشمند و جدید آلکاتل با نام “Watch”، شباهت زیادی با Moto 360 دارد!

آلکاتل نیز قصد دارد همچون رقبای خود وارد بازی ساعت های هوشمند شود و برای اولین بار، ساعت هوشمند خود را معرفی کند.این ساعت هوشمند و جدید، نامش “Watch” می باشد، نامی شبیه به ساعت هوشمند اپل به نام Apple Watch. اما محصولی که این شرکت به دنبال معرفی آن می باشد ویژگی های متفاوتی […]

آلکاتل نیز قصد دارد همچون رقبای خود وارد بازی ساعت های هوشمند شود و برای اولین بار، ساعت هوشمند خود را معرفی کند.این ساعت هوشمند و جدید، نامش “Watch” می باشد، نامی شبیه به ساعت هوشمند اپل به نام Apple Watch. اما محصولی که این شرکت به دنبال معرفی آن می باشد ویژگی های متفاوتی دارد…

ساعت هوشمند Watch الکاتل، شباهت بسیار زیادی با ساعت هوشمند موتورلا Moto 360 دارد و همانند آن، صفحه ای دایره ای و کامل دارد اما آلکاتل اعلام کرده ساعت هوشمند خود را با قیمتی پایین تر نسبت به رقبا عرضه خواهد کرد اما هیچ صحبتی از میزان قیمت و مشخصات سخت افزاری آن نکرده است و تنها به اعلام اینکه اطلاعات بیشتر را در نمایشگاه CES 2015 فاش خواهد کرد، بسنده کرده است.

اما همراه با تصویری که توسط آلکاتل منتشر شده است، آلکاتل اعلام کرده است که قیافه ی ساعت هوشمند آن همچون ساعت های عقربه ای و سنتی طراحی شده است و این امر به گونه ای صورت گرفته است که به هنگام استفاده از آن، کاملا احساس می کنید که ساعتی عقربه ای را در دست دارید! همچنین آلکاتل اعلام کرده است که این ساعت با تلفن های هوشمند اندرویدی سازگاری داشته و امکاناتی همچون نشان دادن ضربان قلب، فعالیت های مانیتورینگ، کنترل دوربین ها، امکاناتی مخصوص موسیقی و اعلام notification ها و یا اطلاعات را خود دارد.

این ساعت هوشمند قرار است در رنگ ها و حالت های مختلفی در اختیار مشتریان قرار بگیرد و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، از این موارد می توان به بند فلزی، بند چرمی یا پلاستیک و رنگ های متنوع اشاره کرد. البته این، تمام اشکال نیست و باید تا نمایشگاه CES 2015 صبر کنیم و ببینیم که آلکاتل چه محصولاتی را عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال