سامسونگ تجهیزات فیبر نوری اش را به شرکت سازنده ی گوریلا گلس واگذار نمود

یک روز بعد از اینکه شرکت تغییر مدیریت های سالانه اش را رسما اعلام کرد که کمتر از چیزی بود که ما انتظار داشتیم، سامسونگ تصمیم گرفته است که بخش تولید محصولات نوری را به کمپانی آمریکایی ساخت شیشه Corning بخش تولید محصولات نوری بفروشد. سخنگوی شرکت در این قرار داد همکاری اعلام کرد: تصمیم گرفته […]

یک روز بعد از اینکه شرکت تغییر مدیریت های سالانه اش را رسما اعلام کرد که کمتر از چیزی بود که ما انتظار داشتیم، سامسونگ تصمیم گرفته است که بخش تولید محصولات نوری را به کمپانی آمریکایی ساخت شیشه Corning بخش تولید محصولات نوری بفروشد.

سخنگوی شرکت در این قرار داد همکاری اعلام کرد: تصمیم گرفته ایم تا کسب و کار فیبرهای نوری را واگذار کنیم تا بتوانیم بر هسته ی اصلی کسب و کار خود تمرکز کنیم.

در بخشی از این قرارداد اعلام شده شرکت تجهیزات و مواد مرتبط با ساخت محصولات نوری را در چین و کره ی جنوبی به شرکت Corning واگذار خواهد کرد. جزییات دیگری از این قرارداد برای عموم اعلام نشده است.

این شرکت آمریکایی گوریلا گلسی که امروزه بر روی صفحه نمایش بسیاری از تبلت ها و تلفن های هوشمند دیده می شود را تولید می کند. این شرکت اخیرا نسل چهارم از محصولاتش را رونمایی کرده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال