سامسونگ در رقابت با اپل در بازار تبلت ها

IDC گزارش بازار تبلت ها را بری سه ماهه ی سوم سال منتشر کرده است، در این گزارش خبر خوبی نیز برای تولید کننده ها وجود دارد اشتیاق کاربران برای خرید تبلت ها از مدت مشابه سال گذشته 11.5 درصد افزایش داشته است. 53.8 میلیون دستگاه تبلت تا کنون مبادله شده و شرکت ها این […]

IDC گزارش بازار تبلت ها را بری سه ماهه ی سوم سال منتشر کرده است، در این گزارش خبر خوبی نیز برای تولید کننده ها وجود دارد اشتیاق کاربران برای خرید تبلت ها از مدت مشابه سال گذشته 11.5 درصد افزایش داشته است. 53.8 میلیون دستگاه تبلت تا کنون مبادله شده و شرکت ها این حجم از مبادلات را مدیون تبلیغات تبلت ها برای دانش آموزان و ایجاد نیاز بی رویه در بین مردم هستند.

در آمریکا سیاست وریزون در فروش تبلت ها با قابلیت اتصال ال تی ای باعث افزایش تقاضا در میان مردم شده است. این افزایش تقاضا در آمریکا با سایر نقاط دنیا کمی متفاوت است و رقم 18.5 درصد رشد برای آمریکا ثبت شده است.

اپل هنوز هم پیشتاز در فروش تبلت است و با رقم 12.3 میلیون دستگاه در سه ماهه ی سوم سال رکورد دار است، و سامسونگ با رقم 9.9 میلیون دستگاه در حال نزدیک شدن به اپل رویایی است. سامسونگ در این مدت 18.3 درصد از بازار و اپل 22.8 درصد از آن را در اختیار داشته است. این رقم برای اپل از مدت مشابه سال گذشته 12.8 درصد کاهش داشته است.

در این رده بندی ایسوس با 3.5 میلیون سوم و لنوو با 3 میلیون دستگاه چهارم است. انوو در حال رشدی بی سابقه ایت و از مدت مشابه سال گذشته 30.6 درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال