سبک ترین و نازک ترین تلویزیون های جهان در CES 2015 توسط LG معرفی می شود!

LG که بزرگترین و برترین تولید کننده ی صفحه های نمایشگر در جهان می باشد، با دستانی پر به نمایشگاه CES 2015 خواهد آمد. یکی از تکنولوژی های جدیدی که ال جی در این نمایشگاه آن را معرفی خواهد کرد، تکنولوژی Quantom Dot می باشد که نتیجه ی آن، نمایش هر چه بهتر تصاویر بوده […]

LG که بزرگترین و برترین تولید کننده ی صفحه های نمایشگر در جهان می باشد، با دستانی پر به نمایشگاه CES 2015 خواهد آمد. یکی از تکنولوژی های جدیدی که ال جی در این نمایشگاه آن را معرفی خواهد کرد، تکنولوژی Quantom Dot می باشد که نتیجه ی آن، نمایش هر چه بهتر تصاویر بوده و کار آن، بازی با پیکسل ها می باشد، خواهد بود. اما ال جی حرف های دیگری را نیز برای گفتن دارد.

ال جی قرار است در نمایشگاهی که به مدت یک هفته در شهر لاس وگاس برگزار می شود، خط جدیدی از نمایشگر های خود را با نام “Art Slim” معرفی کند، خطی که سبک ترین و نازک ترین تلویزیون های جهان قرار است با آن نام عرضه شوند. تلویزیون های ال سی دی جدید سری Art Slim، قرار است در ابتدا در اندازه های 55 و 65 اینچی معرفی شوند و ضخامت هر کدام از انها نیز به ترتیب برابر با 7.5 و 8.2 میلی متر خواهد بود و قرار است با تلویزیون های OLED، رقابتی سخت را در بازار داشته باشند. این تلویزیون ها فوق العاده سبک هستند و وزن آنها به ترتیب برابر با 10.4 و 16.2 کیلوگرم خواهد بود که اندازه ای فوق العاده پایین است. جالب تر از آن، این است که این تلویزیون ها به وسیله ی سیم های نامرئی قابل اتصال می باشند.

ایده ی ساخت چنین تلویزیون های سبکی از واحد تحقیق و بررسی شرکت ال جی آمده است، واحدی که بر روی پنل های تلویزیون ها تحقیقات زیادی را انجام داده است. نتیجه ی این تحقیقات نیز بسیار موثر بوده است. ال جی برای پنل پشتی تلویزیون های خود از قاب هایی نازک تر استفاده کرده است و اجزای پشتی را جا به جا کرده است و برای سبک تر شدن تلویزیون نیز از نوعی جدید از آلومینیوم بهره برده است که وزن بسیار پایین تری دارد.

ال جی قصد دارد تا در پنل به کار گرفته شده در تلویزیون های 49 اینچی خود نیز از این آلومینیوم استفاده کند و تکنولوژی ساخت آن را نیز در اختیار تولید کنندگان دیگر مخصوصا تولید کنندگان چینی قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال