سیگیت فروش هارد های جدید و قابل حمل Seven Slim را آغاز کرد!

روز گذشته، شرکت بزرگ Seagate از هارد های مکانیکی و جدید خود با نام Seven Slim رونمایی کرد. این هارد های جدید که قابل حمل نیز می باشند، در حجم های 500 گیگابایتی راهی بازار خواهند شد و با اندازه ی 2.5 اینچی خود، به قدری باریک هستند که می توان لقب باریک ترین های […]

روز گذشته، شرکت بزرگ Seagate از هارد های مکانیکی و جدید خود با نام Seven Slim رونمایی کرد. این هارد های جدید که قابل حمل نیز می باشند، در حجم های 500 گیگابایتی راهی بازار خواهند شد و با اندازه ی 2.5 اینچی خود، به قدری باریک هستند که می توان لقب باریک ترین های هارد های قابل حمل جهان را به آنها داد.

کلمه ی Seven یا هفت در نام این هارد به دلیل اندازه ی آن نیز می باشد که 7 میلی متر می باشد. اما این هارد، علاوه بر اندازه ی بسیار کوچکی که دارد، یکی از زیباترین هاردهای ساخته شده نیز می باشد چرا که بدنه ی آن کاملا از جنس آهن بوده و دلیل استفاده از آهن در آن، تنها دست یابی به اندازه ای کوچک نبوده است و سازندگان به جهت هر چه زیباتر شدن این هارد نیز از آهن استفاده کرده اند. یکی از مدیران ارشد شرکت سیگیت، آقای Mark Whitby در مصاحبه ای اعلام کرده است که این طراحی به دلیل دور شدن از طراحی های قدیمی بوده و هارد Seven Slim می تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که در کنار سرعت بالا، به دنبال طرحی مدرن از هارد ها می باشند.

Seagate Launches the Seven Slim Portable Hard Drive 2

باید بدانید که کمپانی Seagate از هیچ یک از استاندارد های موجود برای این هارد، غافل نشده است و تمام تلاش خود را نیز کرده است تا نازک ترین هارد جهان را خلق کند و پس از آن نیز اعلام کرده است که امکان باریک تر شدن هارد بیش از 7 میلی متر نبوده است. استفاده از موتور های کم سر و صدا و کم مصرف، سبب شده است تا علاوه بر سر و صدای بسیار پایین این هارد ها، گرمای کمتری نیز تولید شود و همین موضوع می تواند یکی از دلایلی باشد که خریداران به سراغ این هارد ها می آیند چرا که با خود می توانند آنها را به راحتی حمل کنند.

در رابطه با زمان عرضه نیز باید بگوییم که هم اکنون می توانید هارد Seven Slim را از سایت های آمازون و وب سایت خود سیگیت با قیمت 99.99 دلار پیش خرید نمایید و آن را در اواخر ماه ژانویه دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال