شارپ نمایشگر 4.1 اینچی با چگالی 736 پیکسل بر اینچ معرفی کرد

همین چند هفته پیش بود که شکت تولید کننده ی نمایشگرهای تلفن هوشمند و تبلت یعنی Sharp، برای اولین بار یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 4K معرفی کرد! این نمایشگرها قرار است در سال 2016 وارد تولید انبوه شوند. اما امروز شارپ یک نمایشگر جدید با اندازه کوچکتر و رزولوشن فوقالعاده بالا معرفی کرده […]

همین چند هفته پیش بود که شکت تولید کننده ی نمایشگرهای تلفن هوشمند و تبلت یعنی Sharp، برای اولین بار یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 4K معرفی کرد! این نمایشگرها قرار است در سال 2016 وارد تولید انبوه شوند.

اما امروز شارپ یک نمایشگر جدید با اندازه کوچکتر و رزولوشن فوقالعاده بالا معرفی کرده است. یک نمایشگر 4.1 اینچی با رزولوشن 2560 × 1600 پیکسل که چگالی 736 پیکسل بر اینچ را به ارمغان می آورد که در مقایسه با بهترین پنل های فعلی حدود 150 تا 200 پیکسل چگالی بیشتری دارد.

نکته بسیار مهم در این پنلها نیز استفاده از فناوری IGZO است که باعث بهینه بودن نمایشگرهای تولید شده توسط شارپ از نظر مصرف انرژی خواهد بود.

گفتنی است در این نمایشگر ها سایز هر نقطه به حدود 11.5 میکرومتر رسیده است که یک رکورد جدید در نوع خود به حساب می آید.

sharp-igzo-736ppi2

به گفته ی شارپ، تولید اولیه این نمایشگرها برای ارسال نمونه به تولید کنندگان تلفنهای هوشمند در سال 2015 انجام خواهد شد و در سال 2016 شاهد حضور آنها در خط تولید انبوه و استفاده برروی تلفنهای هوشمند آینده خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال