شارژ باتری تلفن همراه در کمتر از 1 دقیقه!

تا کنون شارژ تلفن همراه در کمتر از 1 دقیقه غیرقابل تصور بود، اما به همت شرکت StoreDot و با به کار گیری تکنولوژی نانو به زودی شاهد تحقق این رویا خواهیم بود. شرکت StoreDot شارژر باتری جدیدی برای معرفی در رویداد Think Next مایکروسافت طراحی کرده است. در فیلم معرفی این شارژر، باتری گوشی […]

تا کنون شارژ تلفن همراه در کمتر از 1 دقیقه غیرقابل تصور بود، اما به همت شرکت StoreDot و با به کار گیری تکنولوژی نانو به زودی شاهد تحقق این رویا خواهیم بود. شرکت StoreDot شارژر باتری جدیدی برای معرفی در رویداد Think Next مایکروسافت طراحی کرده است. در فیلم معرفی این شارژر، باتری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S3 دقیقا در طول 29 ثانیه از 27% تا 100% شارژ می شود.

پایه ی تکنولوژی این محصول ریزدانه های نانو (نانودات ها) هستند، این ذرات نانوکریستال های ارگانیک هستند که قابلیت ذخیره ی انرژی بسیار زیادی دارند. شارژ سریع باتری تنها یکی از کارایی های نانودات هاست، ویژگی خاص این ذرات در تولید صفحه نمایش های منعطف، فضاهای ذخیره سازی منعطف و سنسورهای تصویر برداری نیز به کار گرفته می شود.
نمونه های اولیه موجود هم اندازه ی شارژرهای معمولی لپ تاپ هستند، اما این شرکت قصد کوچکتر کردن اندازه ی این شارژرها را دارد. البته شرکت StoreDot برای تولید انبوه اعلام آمادگی نکرده و تلاش می کند تا 2016 این محصول را به بازار عرضه نماید.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال