شایعاتی جدید درباره G3 پرچمدار آینده ی ال جی

اوایل هفته ی گذشته شایعاتی درباره حضور LG G3 در بازار تلفن های هوشمند فصل بعد منتشر شد، اکنون تصویری از سوی سایت GSMarena منتشر شده (در ادامه مطلب میتوانید مشاهده نمایید) که بیان می شود تصویر قاب پشتی پرچمدار جدید شرکت ال جی یعنی G3 است. متاسفانه این تصویر بسیار تار و بی کیفیت […]

اوایل هفته ی گذشته شایعاتی درباره حضور LG G3 در بازار تلفن های هوشمند فصل بعد منتشر شد، اکنون تصویری از سوی سایت GSMarena منتشر شده (در ادامه مطلب میتوانید مشاهده نمایید) که بیان می شود تصویر قاب پشتی پرچمدار جدید شرکت ال جی یعنی G3 است.

متاسفانه این تصویر بسیار تار و بی کیفیت است و تنها نمایی از پشت یک گوشی ال جی سفید رنگ است، یا همان دستگاهی که انتظار می رود G3 باشد.

از این تصویر وجود یک دوربین با فلش، یک سنسور ناشناخته و مجموعه ای از دکمه ها را میتوان دریافت، این دکمه در مدل های قبلی سری G مشاهده نشده است.

به احتمال زیاد شرکت ال جی ماه آینده پرچمدار جدید خود را معرفی می کند که احتمالا دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن Quad HD است. این گوشی هوشمند اولین دستگاهی است که با این کیفیت صفحه نمایش از سوی شرکت ال جی عرضه می شود.

در کنار رنگ سفید ال جی ممکن است این گوشی را در نگ های طلایی، قرمز و مشکی نیز ارائه کند. منتظر خبرهای دیگری درباره LG G3 باشید.

LG-G3-back

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال