شایعاتی درمورد اینتل ولزبورگ : چیپ X99 برای Haswell-E

بر اساس توافقات انجام شده، قراربود ارائه حافظه DDR4 و همچنین سایر چیپ‏ها، بورد ها و پردازنده هایی که از این حافظه‏ها پشتیبانی کنند در سال 2014 انجام شود. حالا اینتل قدم اول را جهت تولید چیپ و پردازنده برداشته و بر اساس شایعات، درحال تحقیق و بررسی روی چیپ X99 به همراه پردازنده‏های سری […]

بر اساس توافقات انجام شده، قراربود ارائه حافظه DDR4 و همچنین سایر چیپ‏ها، بورد ها و پردازنده هایی که از این حافظه‏ها پشتیبانی کنند در سال 2014 انجام شود.
حالا اینتل قدم اول را جهت تولید چیپ و پردازنده برداشته و بر اساس شایعات، درحال تحقیق و بررسی روی چیپ X99 به همراه پردازنده‏های سری بعدی هاسول با نام Haswell-E هست که پیشرفت های قابل توجه‏ای را در آن شاهد خواهیم بود.
از قابل توجه ترین پیشرفت هایی که چیپ X99 از آن پشتیبانی خواهد کرد، علاوه بر پشتیبانی از حافظه پرسرعت و کم مصرف DDR4 که به دلیل ولتاژ پایین آنها بصورت چهار کاناله استفاده خواهند شد، می توان به امکان اتصال 14 پورت USB (به ترتیب 6 پورت USB3.0 و 8 پورت USB2.0)، تعداد 10 پورت ساتا 3 با پهنای باند 6 گیگابیت، پشتیبانی کامل از ویندوز 8 و 8.1 به همراه تکنولوژی Intel Rapid Storage برای استفاده از فضاهای ذخیره سازی با رید در حالتهای 0/1/5/10 و تکنولوژی رپید ریکاوری اشاره کرد.

پیشبینی میشود این چیپ به همراه پردازنده های جدید هاسول-ای از فصل سوم سال 2014 وارد بازار شوند.

لینک کوتاه | منبع : pcper

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال