شایعه : اپل در فروش تلفن های هوشمند از سامسونگ موفق تر بوده است!

گزارشات مالی سه ماهه ی چهارم سال 2014 شرکت اپل در رابطه با میزان فروش تلفن های هوشمندش شاید بهترین نتیجه ای که تا کنون این شرکت داشته است نباشد اما به قدری بوده است که اصلی ترین رقیب خود یعنی سامسونگ را مغلوب کند! گزارشاتی که توسط The Cupertino منتشر شده است، نشان می دهد […]

گزارشات مالی سه ماهه ی چهارم سال 2014 شرکت اپل در رابطه با میزان فروش تلفن های هوشمندش شاید بهترین نتیجه ای که تا کنون این شرکت داشته است نباشد اما به قدری بوده است که اصلی ترین رقیب خود یعنی سامسونگ را مغلوب کند!

گزارشاتی که توسط The Cupertino منتشر شده است، نشان می دهد که اپل در تنها سه ماهه ی پایانی سال 2014، توانسته است 74.5 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند که رقم خیره کننده ای می باشد و با توجه به گزارشات سامسونگ، می توان نتیجه گرفت که پادشاه تلفن های هوشمند دیگر سامسونگ نخواهد بود و اینبار، این اپل است که توانسته است موفق ترین شرکت باشد.

این موضوع به دنبال منتشر شدن گزاراشات مالی و میزان فروش تلفن های هوشمند سامسونگ مطرح شده است چرا که سامسونگ اعلام کرده است که در این سه ماه پایانی، توانسته است مجموعا 95 میلیون موبایل را عرضه کند که حدود 70 درصد آن، تلفن های هوشمند بوده اند که میزان آنها، چیزی بین 71 تا 75 میلیون دستگاه تلفن هوشمند می شود که شاید این موضوع نشان دهد که سامسونگ موفق تر بوده است. اما باید توجه داشته باشید که کلمات “فروش” و “عرضه” با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. هنگامی که از کلمه ی “عرضه” استفاده می شود، یعنی اینکه هنوز محصول مورد نظر فروخته نشده است و وجه آن دریافت نشده است و تنها وارد فروشگاه ها و انبار ها شده است. اما شرکت اپل میزان 74.5 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش رسانده است…که اگر با این دید به قضیه نگاه کنیم، می توانیم نتیجه بگیریم که این شرکت فروش کمتری نسبت به اپل داشته است.

البته بدون اعداد و ارقام دقیق، همچنان این موضوع می تواند یک شایعه و تنها حدسیات ما باشد و باید تا مشخص شدن ارقام دقیق صبر کنیم. از سوی دیگر Strategy Analytics به گونه ای دیگر به قضیه نگاه می کند و می گوید که هر دوی این شرکت ها توانسته اند 74.5 میلیون دستگاه را به فروش برسانند. هرچند یکی از مدیران Strategy Analytics در این رابطه اعلام کرده است که سامسونگ باید در آینده این موضوع را قبول کند چرا که رقیبان موفق تر عمل کرده اند.

شاید شما نیز با خود بگویید که آماری که در رابطه با آنها در حال صحبت کردن هستیم، پیرامون میزان فروش تلفن های هوشمند در سه ماهه ی پایانی سال 2014 بوده است و اگر به میزان فروش کل سال نگاه کنیم، سامسونگ موفق تر بوده است. بله این موضوع درست است و اگر به میزان فروش سال نگاه کنیم، ورق بر میگردد اما باید سال 2015 را نیز در نظر گرفت و فروش خیره کننده و خارق العاده ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در کشور چین، می تواند از همین حالا اپل را برنده ی سال 2015 کند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال