شیائومی در حال کار بر روی یک تبلت پایین رده ی 9.2 اینچی است

هم اکنون که شیائومی به سومین سازنده ی تلفن های هوشمند دنیا تبدیل شده است قصد دارد پای در بازار تبلت ها نیز بگذارد و شانس خود را امتحان کند. تنها تبلت شیائومی تا کنون MiPad 7.9 اینچی بوده است. تبلت بعدی این کمپانی ممکن است پایین رده باشد. اطلاعاتی که از یک بنچ مارک […]

هم اکنون که شیائومی به سومین سازنده ی تلفن های هوشمند دنیا تبدیل شده است قصد دارد پای در بازار تبلت ها نیز بگذارد و شانس خود را امتحان کند. تنها تبلت شیائومی تا کنون MiPad 7.9 اینچی بوده است.

567

تبلت بعدی این کمپانی ممکن است پایین رده باشد. اطلاعاتی که از یک بنچ مارک لو رفته است صفحه نمایش 9.2 اینچی را برای این تبلت تایید می کند. رزلوشن صفحه نمایش این تبلت 1280 در 720 است که برای تبلت های اندرویدی استاندارد نیست معمولا رزلوشن در تبلت های استاندارد 1280 در 800 پیکسل است. بنابراین این تبلت حتی با رزلوشن و نسبت تصویر استاندارد در دنیای تبلت های اندرویدی ظاهر نخواهد شد.

این تبلت دارای یک پردازنده ی 64 بیتی اسنپدراگون 410 با کلاک 1.2 گیگاهرتز، پردازنده ی گرافیکی Adreno 306، یک گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 8 گیگابایت (5.8 گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده است) است. جالب این که این بنچ مارک هیچ اطلاعاتی را درباره ی دوربین های این تبلت منتشر نکرده است اما تایید کرده که این دستگاه از سیم کارت پشتیبانی می کند بنابراین این دستگاه به اتصالات موبایل مجهز است و هم چنین بلوتوث، وای فای و جی پی اس هم دارد. به زودی اطلاعات دیگری از این تبلت ها منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال