عرضه کارت های گرافیک GTX 970 Gold Edition توسط MSI آغاز می شود

MSI از جدیدترین سری از کارت های گرافیک خود با نام GTX 970 Gold Edition رونمایی کرد و اعلام کرد که این کارت های گیمینگ به صورت عرضه ی محدود یا Limited Edition راهی بازار خواهند شد. از اصلی ترین ویژگی های این کارت گرافیک می توان به افزایش کلاک ها و فرکانس های کاری آن، […]

MSI از جدیدترین سری از کارت های گرافیک خود با نام GTX 970 Gold Edition رونمایی کرد و اعلام کرد که این کارت های گیمینگ به صورت عرضه ی محدود یا Limited Edition راهی بازار خواهند شد.

از اصلی ترین ویژگی های این کارت گرافیک می توان به افزایش کلاک ها و فرکانس های کاری آن، سیستم خنک کنندگی بهتر و استفاده از هیت پایپ های جدیدتر با قابلیت آنتی اکسیدان در کنار هیت سینک های کاملا مسی اشاره کرد. همچنین شرکت MSI از نسل پنجم از خنک کننده های خود موسوم به Twin Frozr V که قابلیت هوادهی بیشتری دارند در کنار استفاده از تکنولوژی Hybrid Frozr، در خنک کنندگی این کارت گرافیک استفاده کرده است که نتیجه ی آن، سر و صدای بسیار کم کارت گرافیک و در عین حال، دمای کاری پایین تر آن نسبت به نسخه ی اصلی، می باشد. البته از نقش فن های 10 سانتی متری این شرکت با نام Trox نیز نمی توان در بهبود خنک بودن این کارت گرافیک چشم پوشی کرد..

اما به ویژگی های فنی این کارت گرافیک که برسیم، می توانیم به 4 گیگابایت حافظه ی گرافیکی، فرکانس هسته 1165 مگاهرتز که در حالت بوست به 1317 مگاهرتز افزایش پیدا می کند، فرکانس موثر 7010 مگاهرتز و تراشه ی گرافیکی GM-204 شرکت انویدیا با معماری Maxwell اشاره کرد. شاید نیازی به گفتن نباشد اما کلاک های این کارت گرافیک به صورت کارخانه ای افزایش پیدا کرده اند..

قیمت کارت گرافیک GTX 970 Gold Edition هنوز مشخص نشده است اما قرار است به صورت محدود در قاره آمریکا و کشورهای منطقه APAC عرضه شود. در ادمه می توانید تصاویر بیشتری را از این کارت گرافیک مشاهده نمایید.

MSI GeForce GTX 970 Golden Edition OC 1 MSI GeForce GTX 970 Golden Edition OC 2 MSI GeForce GTX 970 Golden Edition OC 3 MSI GeForce GTX 970 Golden Edition OC 4

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال