عملکرد دوربین دوتایی هوآوی Honor 6 Plus چگونه خواهد بود؟

هوآوی به زودی از تلفن هوشمند جدیدش هوآوی هانر 6 پلاس که انتظار می رود یک پرچمدار فوق العاده باشد رو نمایی خواهد کرد. این تلفن هوشمند که قرار است کمتر از دو هفته ی دیگر در تاریخ 16 دسامبر معرفی شود بسیاری از ویژگی ها و سخت افزارش لو رفته است. یکی از ویژگی […]

هوآوی به زودی از تلفن هوشمند جدیدش هوآوی هانر 6 پلاس که انتظار می رود یک پرچمدار فوق العاده باشد رو نمایی خواهد کرد. این تلفن هوشمند که قرار است کمتر از دو هفته ی دیگر در تاریخ 16 دسامبر معرفی شود بسیاری از ویژگی ها و سخت افزارش لو رفته است. یکی از ویژگی هایی که درباره ی این تلفن هوشمند لو رفته و انتظار می رود این ویژگی به طور حتم در این تلفن هوشمند وجود داشته باشد، دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که قرار است همچون اچ تی سی وان ام 8(تصویر بالا) به صورت دوتایی باشد.

در حالیکه یکی از این دوربین ها به اصل تصویر می پردازد، دوربین دوم وظیفه ی تشخیص عمق در تصویر را دارد، این امکان به کاربر اجازه ی تغییر نقطه فوکوس و مات کردن زمینه ی تصویر را نیز می دهد و می توان به تصویر افکت های مات کننده ی خاص نیز اضافه کرد.

اولین تصاویر منتشر شده از دوربین این تلفن هوشمند به ما نشان می دهد که هوآوی منظورش از دوربین دوتایی چه بوده است و توانسته این تکنولوژی را کاملا اعمال کند. همچنین گفته می شود بعد ها می توان با این دوربین تصاویر سه بعدی هم ثبت کرد.

تصاویر زیر نحوه ی عملکرد این دوربین را به خوبی به نمایش می گذارند.

11

22

33

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال