عینک های ری بن با تکنولوژی گوگل همراه می شوند

گوگل سرانجام به شایعات پایان داد و هم‌کاری خود را با لاکسوتیکا (Luxoticca) کمپانی بزرگ برندهای معروف ری-بن و اوکلی برای ساخت عینک‌های گوگل اعلام کرد. آندره‌آ گوئه‌را مدیر گروه لاکسوتیکا در بیانیه‌ای گفت بر این باور است که اکنون بهترین زمان برای جمع‌شدن مهارت‌ها و تخصص‌های بی‌همتاست. وی دانش و تجربه گروه خود را به‌اضافه تکنولوژی پیش‌رو گوگل عامل تولد ابزارهای انقلابی […]

گوگل سرانجام به شایعات پایان داد و هم‌کاری خود را با لاکسوتیکا (Luxoticca) کمپانی بزرگ برندهای معروف ری-بن و اوکلی برای ساخت عینک‌های گوگل اعلام کرد.

آندره‌آ گوئه‌را مدیر گروه لاکسوتیکا در بیانیه‌ای گفت بر این باور است که اکنون بهترین زمان برای جمع‌شدن مهارت‌ها و تخصص‌های بی‌همتاست. وی دانش و تجربه گروه خود را به‌اضافه تکنولوژی پیش‌رو گوگل عامل تولد ابزارهای انقلابی آینده دانست.

پیش‌تر در ماه جاری میلادی، گزارش‌هایی مبنی بر احتمال گشایش مراکز فروش عینک گوگل منتشر شد اما اکنون اعلام شده که فروشگاه‌های لاکسوتیکا در سراسر دنیا این مسوولیت را بر عهده خواهند گرفت.

شراکت گوگل با این کمپانی بزرگ سازنده عینک، این اطمینان را به کاربران می‌دهد که گوگل به تولید انبوه محصول جنجالی خود مصمم است.

لینک کوتاه | منبع : mashable

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال