فبلت آندرویدی میان رده ی جدید اچ پی؛ Slate 6 VoiceTab Plus

علاقه ی اچ پی به تولید دستگاه های آندرویدی اینبار با تولید فبلت آندرویدی جدیدی ظاهر شده است. فبلت Slate 6 VoiceTab Plus اچ پی توسط بنچ مارک GFX تایید شده و همچنین برخی از ئیزگی ها و اطلاعات فرآیند تولیدش مشخص شده است. شبیه به همتایان قبلی این فبلت نسخه ی پلاس آن نیز […]

علاقه ی اچ پی به تولید دستگاه های آندرویدی اینبار با تولید فبلت آندرویدی جدیدی ظاهر شده است. فبلت Slate 6 VoiceTab Plus اچ پی توسط بنچ مارک GFX تایید شده و همچنین برخی از ئیزگی ها و اطلاعات فرآیند تولیدش مشخص شده است.

شبیه به همتایان قبلی این فبلت نسخه ی پلاس آن نیز مجهز به صفحه نمایش 6 اینچی 720 در 1280 پیکسل است. این فبلت دارای پردازنده ی اسنپدراگون 400 با چهار هسته ی Cortex A7 است در نسخه ی قبلی این فبلت پردازنده ی Marvel PXA1088 استفاده شده بود.

حافظه ی رم این فبلت هم چنان 1 گیگابایت باقی مانده است و با دوربینی 7 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080 به بازار عرضه خواهد شد. حافظه ی داخلی این فبلت 16 گیگبایت است و امیدواریم به درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی نیز مجهز باشد.

این دستگاه با سیستم عامل قدرتمند آندروید کیت کت 4.4.4 عرضه خواهد شد.

هم اکنون اطلاعاتی درباره ی زمان عرضه ی این فبلت اچ پی در دسترس نیست اما به نظر می رسد چندی بعد شاهد مراسم معرفی این دستگاه باشیم. به نظر نمی رسد قیمت این دستگاه بیشتر از 229 پوند باشد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال