فروش بلک بری Z3 در هند تا کنون خوب پیش رفته است

فروش بلک بری Z3 در هند تا کنون خوب پیش رفته است. از زمان عرضه ی Z3 در هند، از دو هفته پیش، فروشش به اندازه ای بوده است که می توان آن را شروعی تازه برای بلک بری به حساب آورد. البته با توجه به این که در میان سایر گوشی های هوشمند فروش […]

فروش بلک بری Z3 در هند تا کنون خوب پیش رفته است.

از زمان عرضه ی Z3 در هند، از دو هفته پیش، فروشش به اندازه ای بوده است که می توان آن را شروعی تازه برای بلک بری به حساب آورد. البته با توجه به این که در میان سایر گوشی های هوشمند فروش خیلی خوبی نداشته است.

بنا به گزارش اکونومیست تایمز، در حال حاضر انبارهای Z3 در هند خالی شده است. بلک بری این خبر را تایید کرده و اعلام داشته این فروش خوب از هر دو طریق فروش آنلاین و فروشگاه های خرده فروشی انجام شده است.

گفته می شود تا کنون 30,000 دستگاه از بلک بری Z3 به هند وارد شده است که اگرچه در مقایسه با فروش تلفن های هوشمند سایر شرکت ها این تعداد، رقم بالایی برای دو هفته نیست؛ اما با این وجود شروع خوبی برای بلکبری محسوب می شود. در حال حاضر قیمت Z3 در هند 260 دلار است و بیشتر مشتریان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را به انواع گران تر آن ترجیح می دهند.

Z3 در مالزی و چند کشور دیگر نیز در دسترس است و با توجه به این موضوع به نظر می رسد بلک بری این گوشی را فقط در بازارهای آسیا و آفریقا پخش کرده است. این تلفن هوشمند که با سیستم عامل بلکبری 10 وارد بازار شده را Foxconn ساخته است، و شاید همین دلیل توانایی بلک بری برای فروش آن با این قیمت پایین است.

مشخصات فنی این مدل شامل این موارد است: صفحه نمایش 5 اینچ 540 در 960 پیکسل ، پردازنده ی اسنپدراگون 400 با دو هسته 1.2 گیگاهرتزی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 1.1 مگاپیکسل ، حافظه رم 1.5 گیگابایت، حافظه ی داخلی 8 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال