فروش 75 میلیون دستگاه تلفن هوشمند هوآوی در سال 2014

با اتمام سال مالی 2014 بسیاری از شرکت های تولید کننده ی تلفن های هوشمند اقدام به انتشار اسناد مربوط به گردش های مالی و آمار فروششان کرده اند، بخش مشتریان شرکت هوآوی نیز آماری را در این باره منتشر کرده است، نکته ی جالب در این گزارش رکورد 10 میلیارد دلاری در گردش مالی […]

با اتمام سال مالی 2014 بسیاری از شرکت های تولید کننده ی تلفن های هوشمند اقدام به انتشار اسناد مربوط به گردش های مالی و آمار فروششان کرده اند، بخش مشتریان شرکت هوآوی نیز آماری را در این باره منتشر کرده است، نکته ی جالب در این گزارش رکورد 10 میلیارد دلاری در گردش مالی سال میلادی گذشته برای شرکت هوآوی است.

این گزارش مشخص می کند در سال 2014، 138 میلیون دستگاه با برند هوآوی در سطح جهانی مبادله شده که نسبت به سال 2013، 7.8 در صد رشد نشان می دهد. 75 میلیون دستگاه ازاین حجم مبادلات تلفن هوشمند بوده است، در این بخش نیز هوآوی رشد 45 درصدی داشته است.

اساس موفقیت هوآوی به سال 2012 بازمی گردد، از آن زمان که شرکت تصمیم گرفت بر روی خط تولید تلفن های هوشمند میان رده تا بالا رده تمرکز کند. از آن زمان کمپانی موفق شد 4 میلیون دستگاه از پرچمدار آن زمان، اسند پی 7 تنها در 6 ماه بفروشد. از زمان عرضه ی فبلت اسند میت 7 تا کنون نیز 2 میلیون دستگاه فروخته شده است.

شناخت جامعه ی جهانی از این برند نیز در حال افزایش است، بر اساس پژوهشی که در سال 2014 در 32 کشور انجام شده 65 درصد از افراد شرکت کننده هوآوی را می شناختند، این میزان برای سال گذشته 52 درصد بوده است. 630 فروشگاه هوآوی که تا پایان سال 2014 بازگشایی شده اند فاکتور مهمی در رشد سریع این شرکت هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال