لامبورگینی تلفن هوشمند و گران قیمت 88Tauri را معرفی کرد!

تکنولوژی همه روزه در حال پیشرفت است و در این پیشرفت، شاهد عرضه ی محصولات بسیار متنوعی می باشیم که همه روزه معرفی می شوند. حال تصور کنید که تکنولوژی به دنیای تجملات نیز وارد شود. به نظر شما اتفاقی خواهد افتاد و چه محصولی عرضه خواهد شد؟ شرکت بزرگ Lamborghini (لامبورگینی) که یکی از […]

تکنولوژی همه روزه در حال پیشرفت است و در این پیشرفت، شاهد عرضه ی محصولات بسیار متنوعی می باشیم که همه روزه معرفی می شوند. حال تصور کنید که تکنولوژی به دنیای تجملات نیز وارد شود. به نظر شما اتفاقی خواهد افتاد و چه محصولی عرضه خواهد شد؟

شرکت بزرگ Lamborghini (لامبورگینی) که یکی از بزرگترین تولید کنندگان اتومبیل های سوپر اسپرت در دنیا می باشد، به تازگی تلفن هوشمندی لوکس را معرفی کرده است که 88Tauri نام دارد. این تلفن هوشمند که توسط این شرکت ایتالیایی ساخته شده است، طراح و شکلی کاملا ایتالیایی دارد و طرح خاص خود، قیمتی معادل با 6000 دلار دارد. بدنه ی این تلفن هوشمند از آهن ساخته شده است و در رنگ های طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. همچنین اگر مایل باشید از چرم نیز پوشانده شود، می توانید از بین رنگ های آبی، قهوه ای، مشکی و قرمز، یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

Lamborghini Tauri 88

مشخصات فنی این تلفن هوشمند نیز نشان از قدرت بالای آن می دهد. صفحه ی نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 3 گیگابایت حافظه ی رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و پردازنده ی Snapdragon 801، از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند به حساب می آید.

نکته ی جالب در رابطه با ساخت و عرضه ی این تلفن های هوشمند، این است که تنها 1947 دستگاه از آنها ساخته و عرضه خواهد شد. چرا که خالق این کمپانی، Ferruccio Lamborghini در سال 1947 به دنیا آمده است!

نظر شما در رابطه با این تلفن هوشمند 6000 دلاری چیست؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : EngadgetGSMArena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال