لپتاپ سخت و مقاوم CF-54 پاناسونیک، ظریف تر از همیشه!

احتمالا شما نیز با محصولات Toughbook شرکت پاناسونیک آشنایی دارید. این محصولات، لپتاپ هایی مقاوم و قدرتمند می باشند که مخصوص افرادی ساخته شده اند که مدام در سفر بوده و شاید نتوانند آنطور که باید از لپتاپ خود نگهداری کنند. حال این خط از محصولات این شرکت با CF-54، به روز شده است. در اقدامی […]

احتمالا شما نیز با محصولات Toughbook شرکت پاناسونیک آشنایی دارید. این محصولات، لپتاپ هایی مقاوم و قدرتمند می باشند که مخصوص افرادی ساخته شده اند که مدام در سفر بوده و شاید نتوانند آنطور که باید از لپتاپ خود نگهداری کنند. حال این خط از محصولات این شرکت با CF-54، به روز شده است.

در اقدامی جالب، شرکت پاناسونیک توانسته است وزن این محصول را تا حد قابل توجه 1.99 کیلوگرم پایین بیاورد که این میزان، 700 گرم سبک تر از مدل CF-53 می باشد و این موضوع با توجه به کاهش 25 درصدی ضخامت لپتاپ است.

پاناسونیک سعی کرده است تا حق انتخاب را برای مشتریان قائل شود و به همین جهت، این محصول را در سه مدل اصلی عرضه خواهد کرد. البته قابلیت های شخصی سازی و سفارشی سازی فراوانی نیز برای این لپتاپ در نظر گرفته شده است. مدل اول، وضوح تصویر 1366×768 داشته و مدل دوم و سوم نیز با صفحه نمایش های 1920×1080 عرضه خواهند شد، با این تفاوت که مدل سوم از صفحه ی نمایش لمسی نیز بهره می برد. همچنین اندازه ی صفحه ی نمایش تمامی این مدل ها، 14 این می باشد.

Panasonic Toughbook CF-54 One tough laptop, now slimmer than ever 2

بدنه ی این لپتاپ تماما از جنس منیزیم بوده و 4 طرف آن، با این ماده پوشیده شده است. همچنین طراحی بدنه ی آن، مقعر می باشد و می تواند تحمل فشار بیشتری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که شکل ظاهری این لپتاپ همچون یک کندوی زنبور عسل می باشد! با این طراحی مقعر و ماده ی به کار گرفته شده، این لپتاپ می تواند زیر فشار 100 کیلوگرم داوم بیاورد و هیچ گونه فشاری به سیستم داخلی آن وارد نشود. همچنین در سیستم فشار نقطه ای نیز، لپتاپ قدرتمند CF-54 قابلیت تحمل فشار 20 کیلوگرم را دارا می باشد که بسیار جالب است.

همانطور که از نام این لپتاپ مشخص است، این لپتاپ برای شرایط سخت ساخته شده است و به همی دلیل می تواند در سرمای کمتر از 10 درجه ی سانتیگراد، بدون هیچ مشکلی کار کند. دکمه های کیبورد نیز طراحی بسیار خوبی داشته و شبیه به برگ می باشند. این طراحی مناسب کسانی می باشد که با استفاده از دستکش مشغول تایپ کردن می شوند. همچنین این قابلیت وجود دارد که بتوان نور پس زمینه ی دکمه ها را برای زمانی که در محیطی تاریک می باشید، تنظیم کنید.

Panasonic Toughbook CF-54 One tough laptop, now slimmer than ever 3

اما بهتر است کمی هم به مشخصات فنی این لپتاپ نگاهی داشته باشیم. زیر این لایه ی سخت و خشن، پردازنده ی Intel Core i5-5300U به همراه 4 گیگابایت حافظه ی رم قرار گرفته است که البته کاربران می توانند در صورت تمایل، این محصول را با پردازنده ی Core i7 سفارش بدهند.

یکی از اساسی ترین نکاتی که در Toughbook CF-54 و به صورت کلی، در Toughbook های شرکت پاناسونیک دیده می شود، باتری دوم می باشد که بر خلاف باتری اول که 11 ساعت دوام می آورد، باتری دوم می تواند تا 18 ساعت، لپتاپ شما را روشن نگاه دارد! همچنین پورت های محافظت شده ی USB، پورت های dual LAN و …، ار امکانات دیگری هستند که این محصولات را آماده ی مقابله با شرایط سخت می کنند.

Toughbook CF-54 اواخر ماه فوریه عرضه می شود و مدلی که صفحه ی نمایش HD دارد، به همراه هارد 500 گیگابایتی، قیمتی معادل با 1142 یورو خواهد داشت. همچنین مدل دیگربا صفحه ی نمایش FullHD و 128 گیگابایت حافظه ی پر سرعت SSD در کنار 500 گیگابایت حافظه ی مکانیکی، قیمتی معادل با 1325 یورو داشته و آخرین مدل با صفحه ی نمایش لمسی، 1662 یورو قیمت دارد. البته همانطور که گفته شد، قابلیت سفارشی سازی نیز وجود دارد و کاربران می توانند با هر سخت افزاری که دوست دارند، این محصول را سفارش دهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال