پاناسونیک از دوربین پرچمدار GH5 Micro Four Thirds خود پرده برداشت

پاناسونیک سال گذشته در فتوکینا اندکی در مورد دوربین جدید خود گفته بود اما اکنون جزییات دیگری در مورد دوربین میکرو پرچمدار خود فاش کرده است. لومیکس DMC-GH5 جانشین دوربین بسیار محبوب GH4 می‌شود. GH5 یک سنسور 20 مگاپیکسلی جدید دارد که از فیلترهای Low-pass نیز استفاده نمی‌کند تا جزییات تصویر بهتر نمایان شود. رنگ […]

پاناسونیک سال گذشته در فتوکینا اندکی در مورد دوربین جدید خود گفته بود اما اکنون جزییات دیگری در مورد دوربین میکرو پرچمدار خود فاش کرده است. لومیکس DMC-GH5 جانشین دوربین بسیار محبوب GH4 می‌شود.

GH5 یک سنسور 20 مگاپیکسلی جدید دارد که از فیلترهای Low-pass نیز استفاده نمی‌کند تا جزییات تصویر بهتر نمایان شود. رنگ و بافت موتور ونوس جدید آن بهبود یافته است و نویز کمتری دارد. این دوربین در حال حاضر مقادیر ISO (حساسیت سنسور) تا 25600 را پشتیبانی می‌کند. GH5 از فناوری DFD (Depth from Defocus) که متعلق به خود شرکت پاناسونیک است، استفاده می‌کند. این فناوری در کنار فوکوس خودکار تشخیص کنتراست تا دو برابر سریعتر از GH4 فوکوس می‌کند.

GH5 از لرزش گیر 5 محوره استفاده می‌کند. دو محور در لرزش گیر اپتیکال لنزهای پاناسونیک و 3 محور در لرزش گیر بدنه امکان 5 توقف بیشتر برای سرعت شاتر را فراهم می‌کند و لرزش تصویر در ویدئو را نیز کاهش می‌دهد.

قابلیت اصلی GH5 توانایی آن در ضبط ویدئوهای 4K با 60 فریم بر ثانیه است. تصاویر دوربین با 10 bit 4:2:2 هم در ضبط HDMI داخلی و هم خارجی ثبت می‌شوند. پاناسونیک این قابلیت را فیلمبرداری با کیفیت پخش می‌نامد.

برخی دیگر از قابلیت‌های این دوربین شامل بدنه‌ی آلیاژ منیزیم مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی، دو درگاه کارت SD، وای فای، بلوتوث و ال‌سی‌دی ۳.۲ اینچی است.

این دوربین تا اواخر مارس با قیمت 1999.99 دلار، فقط برای بدنه، در دسترس خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال