پاناسونیک گوشی P88 را معرفی کرد؛ پردازنده 4 هسته‌ای، نمایشگر 5.3 اینچی

شرکت پاناسونیک از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به P88 رونمایی کرده است. محصول جدید پاناسونیک با داشتن قیمتی 140 دلاری و سخت‌افزاری مناسب می‌تواند برای کسانی که به دنبال گوشی ارزان‌قیمت و از طرفی با مشخصه‌های فنی قابل قبول هستند مناسب واقع شود. گوشی‌هوشمند پاناسونیک مجهز به نمایشگری 5.3 اینچی با پنل IPS و رزولوشن اچ‌دی گردیده […]

شرکت پاناسونیک از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به P88 رونمایی کرده است. محصول جدید پاناسونیک با داشتن قیمتی 140 دلاری و سخت‌افزاری مناسب می‌تواند برای کسانی که به دنبال گوشی ارزان‌قیمت و از طرفی با مشخصه‌های فنی قابل قبول هستند مناسب واقع شود.

گوشی‌هوشمند پاناسونیک مجهز به نمایشگری 5.3 اینچی با پنل IPS و رزولوشن اچ‌دی گردیده است. نمایشگر 2.5D این گوشی توسط شرکت آساهی، که در زمینه‌ی ساخت نمایشگرهای‌هوشمند و عدسی‌های عینک فعالیت دارد تولید شده است. قدرت پردازشی این گوشی از پردازنده‌ای 4 هسته‌ای 1.25 گیگاهرتزی نشات می‌گیرد و نام چیپست استفاده شده در گوشی P88 اعلام نشده است. میزان حافظه‌ی رم گنجانده شده در این گوشی ارزان‌قیمت 2 گیگابایت بوده و میزان فضای داخلی نیز 16 گیگابایت تایین شده که طبیعتا توسط کارت حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت نیز قابل ارتقا است.

پاناسونیک در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی، سه ال‌ای‌دی را برای استفاده از فلاش گوشی تعبیه کرده است. دوربین جلوی محصول مورد اشاره هم که به سنسوری 5 مگاپیکسلی مجهز یافته از فلاش نیز بهره‌مند شده است. گوشی جدید شرکت پاناسونیک به همراه اندروید مارشمالو روانه بازار خواهد شد و از درگاه‌های ارتباطی نظیر VoLTE، وای‌فای، بلوتوث نسخه‌ی 4، جی‌پی‌اس و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

این گوشی که در رنگ‌های طلایی و خاکستری موجود است تنها 8.35 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن نیز به 156 گرم رسیده است. باتری 2600 میلی‌آمپری نیز برای زنده‌نگه داشتن گوشی در زیر قاب آن گنجانده شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال